Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 19:21David, du är rolig 😀
David, du är rolig 😀
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 19:25Ja jag garvade lite åt det igen nu faktiskt.
Ja jag garvade lite åt det igen nu faktiskt.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 19:53Jag brukar inte bry mig, jag har genom egen erfarenhet märkt att huruvida löpningen går bra eller ej inte har något att göra med kaffe eller vattenintag. Åtminstone när det gäller mig själv.
Vissa dagar är man petig och dricker inget kaffe och mer vatten
Jag brukar inte bry mig, jag har genom egen erfarenhet märkt att huruvida löpningen går bra eller ej inte har något att göra med kaffe eller vattenintag. Åtminstone när det gäller mig själv.
Vissa dagar är man petig och dricker inget kaffe och mer vatten
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 21:20Andreas: Tack för bra info! 🙂
Andreas: Tack för bra info! 🙂
Quote from Marcus Moore on 22 July 2008, 21:43Bara liten info: kvinnor har också prostata.
Bara liten info: kvinnor har också prostata.
Quote from Marcus Moore on 22 July 2008, 21:43Dubblett
Dubblett
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 22:02Kaffe frisätter fettsyror i blodet om jag har begripit rätt. Det här antas ofta ha gynnsam effekt på fettförbränningen vid löpning, dvs att det blir lättare att hålla en hög ansträngningsnivå med hög andel fettmetabolism. Hur som helst finns det kliniska
Kaffe frisätter fettsyror i blodet om jag har begripit rätt. Det här antas ofta ha gynnsam effekt på fettförbränningen vid löpning, dvs att det blir lättare att hålla en hög ansträngningsnivå med hög andel fettmetabolism. Hur som helst finns det kliniska
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 22:27Coca-Cola är bra efter ett pass.
Coca-Cola är bra efter ett pass.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 22:43Annika, sanning med modifikation.
Man har hittat en millimeterstor körtel hos kvinnan, som utvecklingshistoriskt motsvarar mannens prostata (och det är säkert tio år sen) men det betyder inte att den ÄR en prostata.
Annika, sanning med modifikation.
Man har hittat en millimeterstor körtel hos kvinnan, som utvecklingshistoriskt motsvarar mannens prostata (och det är säkert tio år sen) men det betyder inte att den ÄR en prostata.
Quote from Marcus Moore on 8 September 2008, 18:25Lady G, visst du har så rätt. Jag lärde mig tom häromdagen vad den hette, men det har glömt igen. Jag ska sluta fara med osanning.
Lady G, visst du har så rätt. Jag lärde mig tom häromdagen vad den hette, men det har glömt igen. Jag ska sluta fara med osanning.