Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Planera pass 20veckor fram.." Wow!!
Min träning tar jag dag för dag..cykel står på trainern, så det är bara att hoppa upp på den när jag vill träna. En tid i veckan har jag alltid bokad, då jag lirar innebandy..Lycka till med planeringen!

Men visst låser den väl det man har valt? Det gjorde det ju iallafall tidigare,,,det är ju länge sen Olle fixade det. Har den funktionen trillat bort igen?

Jo, att mitt val inte "fastnar" har jag inte haft problem med... bara nån enstaka gång.

Jag har inställt att visa hela 2008 och det ligger kvar när jag kommer tillbaka. Det hade varit bra mycket bättre om den med automatik placerade sig på dagens datum så man slapp skrolla ner dit.

20 veckor framåt är lite extremt, men inte när jag lägger in tävlingar, och jag _har_ faktiskt fått så långa träningsprogram inför Tjejmilen

Om man väljer datum så "låser det sig inte", utan då får man ändra tillbaka hela tiden, annars låser det sig på det man valt...

Håller med om att det hade varit fint att kunna välja hur många veckor framåt/bakåt man vill se!

Jo, det är ganska meningslöst att se många dagar bakåt. Har tänkt på att det borde vara tvärtom. Så för att "lösa" det så brukar jag titta på hela året jämt istället, men då tar det en stund att ladda + att man får leta reda på rätt vecka varje gång.

Jag tycker inte alls att det är meningslöst att kunna se många dagar bakåt. För mig är det motivation att se hur mycket jag tränat (eller inte tränat). Däremot har jag inget som helst behov att se framåt i tiden eftersom jag planerar träningen i huvudet v

Jag försöker leva i nuet och se framåt. Det som har hänt var förr. Jag har ju alltid tränat för lite så jag får ångest av att se bakåt 😀

Vad ska man anteckna nåt överhuvudtaget om man inte tänker läsa det?
Klart man vill se bakåt också!