Quote from mårten jansson on 11 February 2008, 18:28Jag hade också hellre velat se mer framåt och mindre bakåt. Det är bara vid vissa tillfällen jag vill se bakåt, och då vill jag se mycket bakåt och väljer tex ett helt år. Annars vill jag se framåt, hur ser min planering ut den närmsta tiden? och de där t
Jag hade också hellre velat se mer framåt och mindre bakåt. Det är bara vid vissa tillfällen jag vill se bakåt, och då vill jag se mycket bakåt och väljer tex ett helt år. Annars vill jag se framåt, hur ser min planering ut den närmsta tiden? och de där t
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 21:40Har ni sett att Olle fixat så vi fått några nya varianter (7 och 14 dagar bak) att välja på i kalendern?!?!
OLLE ROCKAR!!!
Har ni sett att Olle fixat så vi fått några nya varianter (7 och 14 dagar bak) att välja på i kalendern?!?!
OLLE ROCKAR!!!
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 21:47tack olle
tack olle
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 23:15Nej --- men jag såg det NU! (hv)
Nej --- men jag såg det NU! (hv)
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 February 2008, 13:30toppen! =) såg det igår kväll 🙂
toppen! =) såg det igår kväll 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 15:37Kanonbra! Perfekt för mitt tycke och smak! Man kan se sina planerade träning lite längre fram!
Kämpa på alla funbeatare!
Ha en toppenbra alla hjärtans dag! Sköt om era hjärtan lite extra!
Kanonbra! Perfekt för mitt tycke och smak! Man kan se sina planerade träning lite längre fram!
Kämpa på alla funbeatare!
Ha en toppenbra alla hjärtans dag! Sköt om era hjärtan lite extra!
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 23:08Är det någon som har ändrat vilka intervaller som man ska vill se sin träning, ex 7 dagar bak och 14 dagar fram, och som sedan fått det att stanna kvar tills nästa gång man loggar in? If so, förklara gärna för mig hur ni gjorde, för det hoppar hela tiden
Är det någon som har ändrat vilka intervaller som man ska vill se sin träning, ex 7 dagar bak och 14 dagar fram, och som sedan fått det att stanna kvar tills nästa gång man loggar in? If so, förklara gärna för mig hur ni gjorde, för det hoppar hela tiden
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 09:52Jag har ändrat och insett att ibland stannar det kvar men ibland floppar det tillbaka (när Olle gör uppdateringar?).
Även om man är inne på någon annans kalender verkar de inställningar man gör i den kalendern fastna i den egna.
Jag har ändrat och insett att ibland stannar det kvar men ibland floppar det tillbaka (när Olle gör uppdateringar?).
Även om man är inne på någon annans kalender verkar de inställningar man gör i den kalendern fastna i den egna.
Quote from Magnus Gelang on 4 April 2008, 18:50Ja jag har gjort det,,,,,valde den intervall jag ville ha och klickade på Uppdatera (eller står det Hämta??). Ja knappen längst till höger iallafall 🙂
Hos mig har det då stannat kvar.
Ja jag har gjort det,,,,,valde den intervall jag ville ha och klickade på Uppdatera (eller står det Hämta??). Ja knappen längst till höger iallafall 🙂
Hos mig har det då stannat kvar.
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 21:19Mitt stannar inte kvar, utan hoppar tillbaka till ursprungsinställningen. Ibland kan det hänga kvar någon extra dag med den nya inställningen, men sedan så hoppar det tillbaka igen..... 🙁
Mitt stannar inte kvar, utan hoppar tillbaka till ursprungsinställningen. Ibland kan det hänga kvar någon extra dag med den nya inställningen, men sedan så hoppar det tillbaka igen..... 🙁