Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 12:00Jo jag vill kunna se bakåt oxå men först och främst vill jag se idag och framåt och som det ser ut nu måste man scrolla förbi en hel månad för att se dags dato.
När jag klickar på kalendern vill jag ha innevarande vecka längst upp men det valet finns in
Jo jag vill kunna se bakåt oxå men först och främst vill jag se idag och framåt och som det ser ut nu måste man scrolla förbi en hel månad för att se dags dato.
När jag klickar på kalendern vill jag ha innevarande vecka längst upp men det valet finns in
Quote from Camilla Höög on 11 February 2008, 12:57Det klart man vill se bakåt, men det är inte riktigt det jag gör varje dag. Mitt fokus ligger på vad jag ska träna/tävla härnäst. Historiken används framförallt för statistik, mål, planering etc.
Det klart man vill se bakåt, men det är inte riktigt det jag gör varje dag. Mitt fokus ligger på vad jag ska träna/tävla härnäst. Historiken används framförallt för statistik, mål, planering etc.
Quote from Lena O on 11 February 2008, 15:30min optimala vore att ser 4 veckor bakåt, 2 veckor framåt
min optimala vore att ser 4 veckor bakåt, 2 veckor framåt
Quote from Camilla Höög on 11 February 2008, 15:32Det är ju nästan exakt vad som finns idag. Nu har vi 30 dagar bak och 14 dagar fram vilket i realiteten blir 5 veckor bak och 2 veckor fram.
Det är ju nästan exakt vad som finns idag. Nu har vi 30 dagar bak och 14 dagar fram vilket i realiteten blir 5 veckor bak och 2 veckor fram.
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 15:331 vecka bak och 4 fram vore mitt ideal.
1 vecka bak och 4 fram vore mitt ideal.
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 15:40samma för mig. ändrade till "ange datum" igår men instälningen sparades inte
samma för mig. ändrade till "ange datum" igår men instälningen sparades inte
Quote from Camilla Höög on 11 February 2008, 15:411 bak och 4 fram passar mig också.
1 bak och 4 fram passar mig också.
Quote from Elias Engqvist on 11 February 2008, 15:581 bak räcker för mig också 🙂
1 bak räcker för mig också 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 16:10Jag har 1 bak...
...2 armar och 2 ben.
Jag har 1 bak...
...2 armar och 2 ben.
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 16:15bak fram (#)
bak fram (#)