Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonKalmar Sprint
You need to log in to create posts and topics.

Första (mini) triathlonen för mig också!

De blir bra terapi för mig på fredagen att heja fram henne! Kan behöva tänka på något annat.

Å bra terapi för henne så hon slipper tänka på då hon ska vänta på dig hela lördan! 😉

Jag var oxå ironisk ju. Ibland kanske man skulle använda de där gula gubbarna.

Tänk om man är för trött för att heja på lördagen... inte ett helt otroligt scenario.

Jag körde förra året. Det var en kul tävling. Till skillnad från de flesta andra triathlonarrangemang fanns det ju publik! I princip alla som ska köra fulldistans på lördagen står och hejar, så det blir en del. Rätt mkt deltagare också jämfört med andra t

LYCKA TILL! alla deltagare.

Är det någon som vill dela bensin gbg-Kalmar-gbg?

Finns en plats för en tävlande eller supporter (och en cykel, det går nog klämma in) i en kombi till sprinten i kalmar.
Bilen går till kalmar från göteborg på morgonen 30:e och hem igen samma kväll (efter

Halli hallå.

Mitt minne från detta lopp blir hur sjukt nervös jag var innan, hur kallt det var i vattnet och hur lycklig jag var genom hela cyklingen och löpningen över att jag faktiskt lyckades övervinna mina spöken och ta mig i mål på en för mig rikti

Kanon!
Lite kort simning(650meter?), lite för kort cykling(18km), skön lätt löpning. Kändes bra överlag.
(H)

Varför skulle det bara vara 650 m simning samt 1.8 mil cykel?
Rätt övertygad om att det är en korrekt mätt sprint bana...