Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 18:04Var det någon som mätte simning och löpning? Cykeln var ju som sagt kort; 1,8.
Var det någon som mätte simning och löpning? Cykeln var ju som sagt kort; 1,8.
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 20:38Jag fick cyklingen till 18,56km enligt min GPS. Tyvärr missade jag mätningen på löpningen.
Jag fick cyklingen till 18,56km enligt min GPS. Tyvärr missade jag mätningen på löpningen.
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 20:49Tycker sprinten var ett roligt lopp och väldigt bra publik 🙂 Var inte så kallt i vattnet som jag hade förväntat mig.
Tycker sprinten var ett roligt lopp och väldigt bra publik 🙂 Var inte så kallt i vattnet som jag hade förväntat mig.
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 21:15Simning och cykel var iaf kort men det får ju diffa +- 10 %. Simningen 650-700m (annars var det många som är i sitt livs form) och cykeln 18-19km. Banan är ju dock densamma för alla och årets bana var nog totalt sett långsammare än förra året. Var nog int
Simning och cykel var iaf kort men det får ju diffa +- 10 %. Simningen 650-700m (annars var det många som är i sitt livs form) och cykeln 18-19km. Banan är ju dock densamma för alla och årets bana var nog totalt sett långsammare än förra året. Var nog int
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 22:25Det skulle va kul att veta hur långt det var. Jag körde helt utan klocka eller cykeldator för att jag blir stressad (tejpa display funkar inte för jag är för nyfiken och pillar bort den).
Det skulle va kul att veta hur långt det var. Jag körde helt utan klocka eller cykeldator för att jag blir stressad (tejpa display funkar inte för jag är för nyfiken och pillar bort den).
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 22:32Den är från start till mål, väl?
Den är från start till mål, väl?
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 22:33Räkna med det kortaste och hoppas på det längsta 😉
Räkna med det kortaste och hoppas på det längsta 😉
Quote from j sollerman on 1 August 2010, 22:46Känns rätt talanglöst att få en för kort bana när det är vändpunkt?
Känns rätt talanglöst att få en för kort bana när det är vändpunkt?
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 22:50Som sagt, "det får diffa 10%".
Så allt inom det är ju rätt.
Som sagt, "det får diffa 10%".
Så allt inom det är ju rätt.
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 23:32De ville väl slippa ha folk cyklande i rondellen efter vändpunkten.
Jag har inga problem med att det är både längre och kortare bara någon berättar för mig hur långt det är. Gärna innan men det är inte nödvändigt eftersom jag, som David så klokt påpekar
De ville väl slippa ha folk cyklande i rondellen efter vändpunkten.
Jag har inga problem med att det är både längre och kortare bara någon berättar för mig hur långt det är. Gärna innan men det är inte nödvändigt eftersom jag, som David så klokt påpekar