Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 08:05Banan var snabb Nicklas;-)
Banan var snabb Nicklas;-)
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 08:21Jonas, du tror bara det för att du körde fort och är i bra form 🙂
AM, det där är min syn oxå. Spela roll om den är lång eller kort, bara man vet hur långt det är efteråt. Sen är det som du säger att de ville väl inte få in fler cyklister i rondellen
Jonas, du tror bara det för att du körde fort och är i bra form 🙂
AM, det där är min syn oxå. Spela roll om den är lång eller kort, bara man vet hur långt det är efteråt. Sen är det som du säger att de ville väl inte få in fler cyklister i rondellen
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 13:57Det var fint att cykla i Rondellen, gjorde jag, funkade också (t-)
Men fortfarande undrar jag va det någon som hade GPS-klocka på sim och löp momenten?
Det var fint att cykla i Rondellen, gjorde jag, funkade också (t-)
Men fortfarande undrar jag va det någon som hade GPS-klocka på sim och löp momenten?
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 14:11Att använda GPS på simmomenten är nog inte så tillförlitliga. Iaf hos dom som jag känner som simmat med sådan.
Löpmomenten borde du ju kunna "rita" en runda här på funbeat och jämföra någorlunda.
Att använda GPS på simmomenten är nog inte så tillförlitliga. Iaf hos dom som jag känner som simmat med sådan.
Löpmomenten borde du ju kunna "rita" en runda här på funbeat och jämföra någorlunda.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 14:28Löpningen -
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=469814
Löpningen -
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=469814
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 14:34Alltså typ 4,9 km. Rätt bra prickat.
Alltså typ 4,9 km. Rätt bra prickat.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:10Alltså typ 4,99km.
Alltså typ 4,99km.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:15Fast 4.99 km mappat på fb får man nog avrunda till 5.0 km ändå, Niclas 🙂
Fast 4.99 km mappat på fb får man nog avrunda till 5.0 km ändå, Niclas 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:16Ha ha, var säker på att du missat någonstans men för en gång skull hade du rätt 😉
Ha ha, var säker på att du missat någonstans men för en gång skull hade du rätt 😉
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 19:30Okej Tack grabbar!
Okej Tack grabbar!