Quote from Camilla Höög on 2 September 2010, 11:57Vad menar du med prenumerera på en diskussion? I Funbeat finns inte någon sådan funktion.
Om du menar boxen "Olästa diskussioner som jag deltar i" så måste du deltaga i diskussionen, dvs. skriva inlägg.Ett sätt att hålla koll på inlägg utan att skriva i
Vad menar du med prenumerera på en diskussion? I Funbeat finns inte någon sådan funktion.
Om du menar boxen "Olästa diskussioner som jag deltar i" så måste du deltaga i diskussionen, dvs. skriva inlägg.
Ett sätt att hålla koll på inlägg utan att skriva i
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 23:02Ok, jag menar just att man ser uppdateringar pa forstasidan. Det far man ju ocksa om man skriver ett inlagg i forumet. Som jag gjorde....
Ok, jag menar just att man ser uppdateringar pa forstasidan. Det far man ju ocksa om man skriver ett inlagg i forumet. Som jag gjorde....
Quote from j sollerman on 3 September 2010, 17:212012 gör jag comeback. Nästa år är jag publik!
2012 gör jag comeback. Nästa år är jag publik!
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 01:48När öppnar man anmälan - någon som vet?
När öppnar man anmälan - någon som vet?
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 09:56Anmälan har öppnat nu. Frågan är, när kan man börja betala tävlingslicens så att man kan anmäla sig till tävlingsklass?
Anmälan har öppnat nu. Frågan är, när kan man börja betala tävlingslicens så att man kan anmäla sig till tävlingsklass?
Quote from Jonas Täng on 5 October 2010, 11:25du anmäler dig nu o skickar livensnr senare när den är betald efter årsskiftet. iaf tror jag det var så vi gjorde förra året
du anmäler dig nu o skickar livensnr senare när den är betald efter årsskiftet. iaf tror jag det var så vi gjorde förra året
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 11:35Ah, det gick att anmäla sig i tävlingsklass på länken för olicensierade. Dåså.
Ah, det gick att anmäla sig i tävlingsklass på länken för olicensierade. Dåså.
Quote from ellen olsson on 5 October 2010, 11:43Erik: Blir det inte väl tufft att köra Kalmar så nära inpå Challenge Copenhagen? 😉
Erik: Blir det inte väl tufft att köra Kalmar så nära inpå Challenge Copenhagen? 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 12:01Ja, jo, hm, CPH var det ju också ja... Jag behöver lite mer seriöst trash-talk innan jag tror på att det blir verklighet.
Ja, jo, hm, CPH var det ju också ja... Jag behöver lite mer seriöst trash-talk innan jag tror på att det blir verklighet.
Quote from ellen olsson on 5 October 2010, 12:06Det är väl bara att anmäla sig? Ska jag hjälpa till att sparka på Mads (och Per)?
Det är väl bara att anmäla sig? Ska jag hjälpa till att sparka på Mads (och Per)?