Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 12:35Jag vill anmäla mig till sprinten men den verkar inte ligga uppe ännu. Man kanske måste vänta ända till långt framme i vår innan det går att anmäla sig till den?
Jag vill anmäla mig till sprinten men den verkar inte ligga uppe ännu. Man kanske måste vänta ända till långt framme i vår innan det går att anmäla sig till den?
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 14:43Anmäld!
Anmäld!
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 05:37Japp, anmäld
Japp, anmäld
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 20:28anmäld... känns bra, nervöst med
anmäld... känns bra, nervöst med
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 20:38någon som läst " Going Long" av Joel Friel och Gordon Byrn ??
har den på nattduksbordet...
någon som läst " Going Long" av Joel Friel och Gordon Byrn ??
har den på nattduksbordet...
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 22:43Jag har läst den och kan rekommendera den! Jag har även läst Training bible men tyckte nog att Going long var bättre, eller iaf lite mer lätt läst.
Jag har läst den och kan rekommendera den! Jag har även läst Training bible men tyckte nog att Going long var bättre, eller iaf lite mer lätt läst.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 22:35Hur är statusen nu, ni som tänkt delta?
Jag har tänkt delta och har kommit igång med träning. Dock måste cykel ligga nere pga underlaget (blankis i Göteborg) trots att jag skaffat dubbdäck till MTBn. Löpning ska jag försöka hålla igång, men det känns såd
Hur är statusen nu, ni som tänkt delta?
Jag har tänkt delta och har kommit igång med träning. Dock måste cykel ligga nere pga underlaget (blankis i Göteborg) trots att jag skaffat dubbdäck till MTBn. Löpning ska jag försöka hålla igång, men det känns såd
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 09:5879 dagar kvar nu till årets höjdpunkt! Kalmar är grått idag och vattentemperaturen ungefär samma som vid fjolårets JM. den 6 aug hoppas jag på annorlunda, förutsättningar. Varmare vatten o lugnare vindar.
79 dagar kvar nu till årets höjdpunkt! Kalmar är grått idag och vattentemperaturen ungefär samma som vid fjolårets JM. den 6 aug hoppas jag på annorlunda, förutsättningar. Varmare vatten o lugnare vindar.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 17:30hur brukar vinden vara på järnmannen?
hur brukar vinden vara på järnmannen?
Quote from Håkan Öhling on 19 May 2011, 20:13Mot
Mot