Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 17:31Men ut ska man springa där... Ja, kan vara något sånt. Fast alltid kul med förändringar 🙂
Men ut ska man springa där... Ja, kan vara något sånt. Fast alltid kul med förändringar 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 17:31.
.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 11:14Någon som har koll på vattentemperaturen i Kalmar?
16 grader förra året funkade ju uppenbarligen men för min del får det gärna vara några till.
Någon som har koll på vattentemperaturen i Kalmar?
16 grader förra året funkade ju uppenbarligen men för min del får det gärna vara några till.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 12:46Förra året måste det ha varit extremt ogynnsamma förhållanden. Så kallt brukar det verkligen inte vara i Kalmarsund i augusti.
Förra året måste det ha varit extremt ogynnsamma förhållanden. Så kallt brukar det verkligen inte vara i Kalmarsund i augusti.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 14:05Simmade på lunchen idag och vattentempen ligger nog strax under 20. Hoppas att det håller i sig ett par veckor till! Förra året hade vi ju 25-26 två veckor innan sen kom det regn och storm, och tempen sjönk till 12! Extra kroken på löpningen har nog lagts
Simmade på lunchen idag och vattentempen ligger nog strax under 20. Hoppas att det håller i sig ett par veckor till! Förra året hade vi ju 25-26 två veckor innan sen kom det regn och storm, och tempen sjönk till 12! Extra kroken på löpningen har nog lagts
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 11:36Kommer ihåg att man oroade sig för den höga vattentemp veckorna innan loppet för att sen mötas av dessa 16. Fast det var nog någon grad under...) men vid 16 så kunde vi köra hela, tack och lov 🙂
Slutsats. Kvittar vad temp är nu, det kan bli vad som he
Kommer ihåg att man oroade sig för den höga vattentemp veckorna innan loppet för att sen mötas av dessa 16. Fast det var nog någon grad under...) men vid 16 så kunde vi köra hela, tack och lov 🙂
Slutsats. Kvittar vad temp är nu, det kan bli vad som he
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 12:53Hej!
Jag har blivit sjuk och vill sälja min biljett till järnmannen i Kalmar.
Jag är anmäld i tävlingsklassen.
Telefon: 0761-191275
Mail: speedyswedy@hotmail.comLycka till till alla er som ska tävla!
Hej!
Jag har blivit sjuk och vill sälja min biljett till järnmannen i Kalmar.
Jag är anmäld i tävlingsklassen.
Telefon: 0761-191275
Mail: speedyswedy@hotmail.com
Lycka till till alla er som ska tävla!
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 08:03Hittar inte resultatservice online?
Hittar inte resultatservice online?
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 08:09http://kalmar.r.mikatiming.de/2011/?&lang=EN&pid=leaderboard
http://kalmar.r.mikatiming.de/2011/?&lang=EN&pid=leaderboard
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 08:10Tack! (t+)
Tack! (t+)