Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 09:3050/50
50/50
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 15:08Om det känns som medvind 50 % av tiden så cyklar man förmodligen inte så snabbt.
Men om det är något som kännetecknar Kalmar, är det att det alltid blåser. (Det kan förstås vara lugnt någon tidig morgon, men då är man ju i vattnet. (Och iofs kanske glad a
Om det känns som medvind 50 % av tiden så cyklar man förmodligen inte så snabbt.
Men om det är något som kännetecknar Kalmar, är det att det alltid blåser. (Det kan förstås vara lugnt någon tidig morgon, men då är man ju i vattnet. (Och iofs kanske glad a
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 16:15Är det inte dax för lite uppsnack?
Hur blir vädret och vattnet?
Hur lång tid tar det?
Hur smakar chipsen?
Hur många liter cola kommer man att bälja i sig?
När kommer krampen?
Vilken sluttid blir det?
Vem vinner?
Kör de "just i dag är stark" i högtalarna i
Är det inte dax för lite uppsnack?
Hur blir vädret och vattnet?
Hur lång tid tar det?
Hur smakar chipsen?
Hur många liter cola kommer man att bälja i sig?
När kommer krampen?
Vilken sluttid blir det?
Vem vinner?
Kör de "just i dag är stark" i högtalarna i
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 12:27@J-O:
- Definitivt!
- Får man önska? Halvklart, 18-20 grader, vindstilla och 20 grader i vattnet 🙂
- För min del: förhoppningsvis under 15 timmar! 😉
- Vågar nog inte äta chips pga rädsla för magknip...
- Och samma med colan!
- Förhoppningsvis aldrig, ta
@J-O:
- Definitivt!
- Får man önska? Halvklart, 18-20 grader, vindstilla och 20 grader i vattnet 🙂
- För min del: förhoppningsvis under 15 timmar! 😉
- Vågar nog inte äta chips pga rädsla för magknip...
- Och samma med colan!
- Förhoppningsvis aldrig, ta
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 17:31Är det inte dax för lite uppsnack? Ja!
Hur blir vädret och vattnet? Lite för mycket regn och lite för mycket vind. Vattnet... lite för kallt och smak äckligt.
Hur lång tid tar det? Hmm... Mål 12.xx men "idag" mer xx.xx...
Hur smakar chipsen? BÄST!
Hur mån
Är det inte dax för lite uppsnack? Ja!
Hur blir vädret och vattnet? Lite för mycket regn och lite för mycket vind. Vattnet... lite för kallt och smak äckligt.
Hur lång tid tar det? Hmm... Mål 12.xx men "idag" mer xx.xx...
Hur smakar chipsen? BÄST!
Hur mån
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 17:34PS Hade något år magknipp från cykelstarten till jag testade (skeptiskt) chips och colan, så jag tror det botade min magknip istället för tvärtom. Körde chips/colan i Bergen precis och det var kanon!
PS Hade något år magknipp från cykelstarten till jag testade (skeptiskt) chips och colan, så jag tror det botade min magknip istället för tvärtom. Körde chips/colan i Bergen precis och det var kanon!
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 10:26La upp i köp och sälj-tråden också men passar på att spamma här 😉
Säljer startplats för 1800:- om någon här ännu inte betalat, tipsa gärna om ni känner någon som kan vara intresserad!Mvh Louise
La upp i köp och sälj-tråden också men passar på att spamma här 😉
Säljer startplats för 1800:- om någon här ännu inte betalat, tipsa gärna om ni känner någon som kan vara intresserad!
Mvh Louise
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 10:32Ännu en startplats till salu, i motionsklassen. Kolla gruppen Köp & Sälj för kontaktuppgifter om intresse finns.
Ännu en startplats till salu, i motionsklassen. Kolla gruppen Köp & Sälj för kontaktuppgifter om intresse finns.
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 14:04En liten detalj. Såg att löpningen fått en extra liten sväng vid sista drickan på väg hem. Vet någon varför? För det går? För något större behov finns det väl inte? Aldrig trångt springa i Kalmar, bara jobbigt...
En liten detalj. Såg att löpningen fått en extra liten sväng vid sista drickan på väg hem. Vet någon varför? För det går? För något större behov finns det väl inte? Aldrig trångt springa i Kalmar, bara jobbigt...
Quote from ellen olsson on 20 July 2011, 14:25Mitt huvudtips är att Gatukontoret eller motsvarande ligger bakom. De brukar älska att gräva upp cykelbanor i april-maj för att sedan asfaltera igen i oktober...
Mitt huvudtips är att Gatukontoret eller motsvarande ligger bakom. De brukar älska att gräva upp cykelbanor i april-maj för att sedan asfaltera igen i oktober...