Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKaloriförbrukningen skiftar..
You need to log in to create posts and topics.

Är du säker på att det regnar varje gång det är fullmåne?

Förresten, hur ska man göra på vintern? Räknas nederbörden som intensitetshöjande, dvs brukar du ha paraply när det snöar?

Hmm Paraply...
Att använda paraply när du springer i regnet vid fullmåne ökar ju på kaloriåtgången ytterligare. Framförallt om du bara springer i motvind... Det kanske också går att använda paraplyet som effektiv broms i nedförsbackarna.

Lysande Mattias! Då kan man ju ha paraply alltid som tillbehör till löpningen och få en skyhög förbrukning!

Men har man med ett paraply så blir det ingen nederbörd - Murphy! - om det inte blåser, säg halv kuling ...

mm.. man kan nog förbättra sin paraplyteknik på många sätt, men det är viktigt att inte göra det på ett sådant sätt att det förtar hjälpmedlets huvudsakliga syfte: att se till att man kan fortsätta springa OCH vara snygg i håret. har ju förstås läst i vec

Hoppla ...då får jag nog lite problem här...Jag springer ju nämligen i försvarets förnämliga underställ...haha...och slitna gamla reebok vindbyxor, har varit svarta numera urtvättat grådassiga...haha...snygg i håret har jag aldrig varit när jag tränat...f

Svett o regnblandad mascara som rinner utmed kinderna, i löpspåret eller på gymmet, det duger ju inte, nej köp scensmink för dansare eller så .... 🙂

Ja det är ju oxå en idé..=)...och så stronghardxtra hårspray då så det ligger som en hjälm runt huvet...haha...fast jag vet inte om det hjälper att köpa sååna där tajta snygga träningskläder...jag ser ut som barbamamma då och det är väl inte så "sexigt" .

jag sminkar mig alltid före jag joggar och duschar aldrig efter. 😉

"skratt" undra hur "samtalet"kunde slira i väg så???måste vara riktigt lerigt där ni springer 😉