Quote from Guest on 21 January 2008, 21:38Hepp - gruppen startad! Nu kör vi.....
Imorgon står det "fartlek" på schemat. Här ska kämpas i dom högre farterna.... 🙂
Hepp - gruppen startad! Nu kör vi.....
Imorgon står det "fartlek" på schemat. Här ska kämpas i dom högre farterna.... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 21:48Jag är med. Det är ett absolut högprioriterat mål i år, även om fokus på hastighetsträning inte blir förrän efter maran i vår.
Jag är med. Det är ett absolut högprioriterat mål i år, även om fokus på hastighetsträning inte blir förrän efter maran i vår.
Quote from Sissel Svanøe on 21 January 2008, 21:49I´m in!
I´m in!
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 21:54Fredrika - jag ska också springa maran (Stockholm) så vi sitter i samma båt. 🙂 Det ena utesluter ju inte det andra - Tjejmilen står också på schemat!
Fredrika - jag ska också springa maran (Stockholm) så vi sitter i samma båt. 🙂 Det ena utesluter ju inte det andra - Tjejmilen står också på schemat!
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 21:57Haha, vad kul! Jag satsar dock på Midnattsloppet för krossarmilen. Behöver nog lite hunkiga 4:45-tempossnubbar som harar 😉
Haha, vad kul! Jag satsar dock på Midnattsloppet för krossarmilen. Behöver nog lite hunkiga 4:45-tempossnubbar som harar 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 22:00Jag ska springa Midnattsloppet också. 🙂
Hur långt har ni kvar till målet?
Jag har alltså grejat under 50 min EN gång, men det var i somras och jag har aldrig lyckats göra om det så det räknar jag inte.
Jag har ett par minuter kvar. Sprang en mil ute
Jag ska springa Midnattsloppet också. 🙂
Hur långt har ni kvar till målet?
Jag har alltså grejat under 50 min EN gång, men det var i somras och jag har aldrig lyckats göra om det så det räknar jag inte.
Jag har ett par minuter kvar. Sprang en mil ute
Quote from Sissel Svanøe on 21 January 2008, 22:00Maror ska vi väl springa allihopa? Det är först när jag börjat springa längre som det är lättare att springa snabbare på korta distanser. Det kommer att bli jättebra det här. Kör på nu.
Maror ska vi väl springa allihopa? Det är först när jag börjat springa längre som det är lättare att springa snabbare på korta distanser. Det kommer att bli jättebra det här. Kör på nu.
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 22:01Jo Maria, det håller jag med om faktiskt. Om man springer långpass är ju en mil ganska kort egentligen.... Men ändå så j-a omöjligt! (#)
Jo Maria, det håller jag med om faktiskt. Om man springer långpass är ju en mil ganska kort egentligen.... Men ändå så j-a omöjligt! (#)
Quote from Sissel Svanøe on 21 January 2008, 22:02Jag räknar bara utomhusmil och då är pb 52.22. I o f s gjorde jag 51.59 på Älvängen runt i våras, men den var inte kontrollmätt. Jag har kapat ca 2 minuter om året på min miltid de senaste åren, så nu är det väl dags för sub 50 🙂
Jag räknar bara utomhusmil och då är pb 52.22. I o f s gjorde jag 51.59 på Älvängen runt i våras, men den var inte kontrollmätt. Jag har kapat ca 2 minuter om året på min miltid de senaste åren, så nu är det väl dags för sub 50 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 21 January 2008, 22:03Oj nu kommer frågor och svar huller om buller. Men har du gjort milen under 50 en gång så gills det väl? Hur många gånger måste man göra det för att det ska räknas?
Oj nu kommer frågor och svar huller om buller. Men har du gjort milen under 50 en gång så gills det väl? Hur många gånger måste man göra det för att det ska räknas?