Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 22:04Visst får jag räkna mina löpbandslöpningar Maria? Jag springer mest på det nu under vintern 🙁
Du kommer greja det inom kort så klart. Mitt mål är att det ska vara lätt som en plätt till Tjejmilen! 🙂
Visst får jag räkna mina löpbandslöpningar Maria? Jag springer mest på det nu under vintern 🙁
Du kommer greja det inom kort så klart. Mitt mål är att det ska vara lätt som en plätt till Tjejmilen! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 22:0558:35 är utgångsläget. Men det är rejäl skillnad mellan att ha sprungit ett halvår mot ett och ett halvt år, så jag är inte särskilt orolig.
Jag har faktiskt ingen aning hur länge jag kan hålla femminuterstempo i nuläget eftersom jag tränar i 5:30 som sn
58:35 är utgångsläget. Men det är rejäl skillnad mellan att ha sprungit ett halvår mot ett och ett halvt år, så jag är inte särskilt orolig.
Jag har faktiskt ingen aning hur länge jag kan hålla femminuterstempo i nuläget eftersom jag tränar i 5:30 som sn
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 22:05Jag tycker inte det gills eftersom jag av någon anledning inte grejar det NU - jag för börja om liksom. 🙁
Jag tycker inte det gills eftersom jag av någon anledning inte grejar det NU - jag för börja om liksom. 🙁
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 22:07Jag har också precis köpt nya skor Fredrika. Inga racer iofs men jag har bytt från heldämpade "traktorskor" (Asics Gel Nimbus 9) till ett par Asics DS Trainer. Väldigt lättsprungna och en stor skillnad! 🙂
Jag har också precis köpt nya skor Fredrika. Inga racer iofs men jag har bytt från heldämpade "traktorskor" (Asics Gel Nimbus 9) till ett par Asics DS Trainer. Väldigt lättsprungna och en stor skillnad! 🙂
Quote from Therese Linner on 21 January 2008, 22:07Jag hänger också på. Milen under 50! Jag satsar mot varvet så jag har en halvmara först, sedan hänger jag no på Midnattsloppet. 😀
Jag hänger också på. Milen under 50! Jag satsar mot varvet så jag har en halvmara först, sedan hänger jag no på Midnattsloppet. 😀
Quote from Sissel Svanøe on 21 January 2008, 22:14Fia, man får bestämma själv vad som gills 🙂
Fia, man får bestämma själv vad som gills 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 22:21Jag vill också vara med 😀 Är ju annars en stadig medlem i långsamma löpares-klubb, så för att variera mig lite vill jag också vara med er snabba tjejer 😉
Jag vill också vara med 😀 Är ju annars en stadig medlem i långsamma löpares-klubb, så för att variera mig lite vill jag också vara med er snabba tjejer 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 22:24Jag ska också tappa respekten för 5:00 tempo i vår! (V) Nuvarande rekord på milen är 55:40, men det var ett bra tag sedan. Ska ta ett försök på en mil någon dag framöver. Det får bli en något kuperad mil, här i fjällen lutar det alltid åt något håll...
Jag ska också tappa respekten för 5:00 tempo i vår! (V) Nuvarande rekord på milen är 55:40, men det var ett bra tag sedan. Ska ta ett försök på en mil någon dag framöver. Det får bli en något kuperad mil, här i fjällen lutar det alltid åt något håll...
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 22:44Jag är med i Josefins gäng, men vill vara med här också. Jag har 57.25 som bäst - blodomloppet förra året. Jag är en riktig bekvämlighetslöpare så jag behöver lite draghjälp för att få upp farten... 😉
Jag är med i Josefins gäng, men vill vara med här också. Jag har 57.25 som bäst - blodomloppet förra året. Jag är en riktig bekvämlighetslöpare så jag behöver lite draghjälp för att få upp farten... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 21 January 2008, 22:58JAg vill också....
JAg vill också....