Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKampen mot milen under 50 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Visst får jag räkna mina löpbandslöpningar Maria? Jag springer mest på det nu under vintern 🙁

Du kommer greja det inom kort så klart. Mitt mål är att det ska vara lätt som en plätt till Tjejmilen! 🙂

58:35 är utgångsläget. Men det är rejäl skillnad mellan att ha sprungit ett halvår mot ett och ett halvt år, så jag är inte särskilt orolig.

Jag har faktiskt ingen aning hur länge jag kan hålla femminuterstempo i nuläget eftersom jag tränar i 5:30 som sn

Jag tycker inte det gills eftersom jag av någon anledning inte grejar det NU - jag för börja om liksom. 🙁

Jag har också precis köpt nya skor Fredrika. Inga racer iofs men jag har bytt från heldämpade "traktorskor" (Asics Gel Nimbus 9) till ett par Asics DS Trainer. Väldigt lättsprungna och en stor skillnad! 🙂

Jag hänger också på. Milen under 50! Jag satsar mot varvet så jag har en halvmara först, sedan hänger jag no på Midnattsloppet. 😀

Fia, man får bestämma själv vad som gills 🙂

Jag vill också vara med 😀 Är ju annars en stadig medlem i långsamma löpares-klubb, så för att variera mig lite vill jag också vara med er snabba tjejer 😉

Jag ska också tappa respekten för 5:00 tempo i vår! (V) Nuvarande rekord på milen är 55:40, men det var ett bra tag sedan. Ska ta ett försök på en mil någon dag framöver. Det får bli en något kuperad mil, här i fjällen lutar det alltid åt något håll...

Jag är med i Josefins gäng, men vill vara med här också. Jag har 57.25 som bäst - blodomloppet förra året. Jag är en riktig bekvämlighetslöpare så jag behöver lite draghjälp för att få upp farten... 😉

JAg vill också....