Quote from Guest on 31 December 2007, 15:05lägga in det som planerad träning? (#)
Hur gör man smartast om man vill slippa lägga in planerade träningspass ett åt gången?
Då kan man ju korrigera ex tid sen..
lägga in det som planerad träning? (#)
Hur gör man smartast om man vill slippa lägga in planerade träningspass ett åt gången?
Då kan man ju korrigera ex tid sen..
Quote from Camilla Höög on 31 December 2007, 15:15Idag finns det ingen smidig koperingsfunktion, men det går att lösa på andra sätt.
Gå till "Min träning"->"Visa i lista"
Kopiera det du är intresserad av.
Klistra in i ett Excelark
Gå till "Min profil" och klicka på "Importera träningsdata från en Excelf
Idag finns det ingen smidig koperingsfunktion, men det går att lösa på andra sätt.
Gå till "Min träning"->"Visa i lista"
Kopiera det du är intresserad av.
Klistra in i ett Excelark
Gå till "Min profil" och klicka på "Importera träningsdata från en Excelf
Quote from Galderma Fritidsförening on 1 January 2008, 03:45Håller med! Excel är smartast 🙂 Så gör jag iaf.
Tyvärr funkar den funktionen inte just nu...Har provat i några dagar nu men det funkar inte. Får bara error, skrev nått inlägg om det när det började krångla. Får väl vänta lite till och hoppas att det f
Håller med! Excel är smartast 🙂 Så gör jag iaf.
Tyvärr funkar den funktionen inte just nu...Har provat i några dagar nu men det funkar inte. Får bara error, skrev nått inlägg om det när det började krångla. Får väl vänta lite till och hoppas att det f
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 15:21Jag skulle vilja kunna kopiera gruppmålen från föregående år! Det blir lite pysslande med vilka träningsformer som ska räknas in ;).
Jag skulle vilja kunna kopiera gruppmålen från föregående år! Det blir lite pysslande med vilka träningsformer som ska räknas in ;).
Quote from Panama B on 2 January 2008, 16:09Re Jonas: Kan du inte bara andra slutdatum...
Re Jonas: Kan du inte bara andra slutdatum...
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 16:21Magnus, det går helt klart! Men det tappar poängen om jag ska skapa om de gamla som ska ligga kvar historiskt (#)(t+) :D.
Magnus, det går helt klart! Men det tappar poängen om jag ska skapa om de gamla som ska ligga kvar historiskt (#)(t+) :D.
Quote from Panama B on 2 January 2008, 17:28Ok
Jag kör aktuella målen på min träning sida
http://www.funbeat.se/life/person/overview.aspx?PersonID=1426Tidigare veckors/månaders/års mål hittar jag på sidan Mina mål/Aktuella mål
http://www.funbeat.se/life/goals/list.aspx?PersonID=1426Arkiverad
Ok
Jag kör aktuella målen på min träning sida
http://www.funbeat.se/life/person/overview.aspx?PersonID=1426
Tidigare veckors/månaders/års mål hittar jag på sidan Mina mål/Aktuella mål
http://www.funbeat.se/life/goals/list.aspx?PersonID=1426
Arkiverad
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 19:16> Idag finns det ingen smidig koperingsfunktion, men det går att lösa på andra sätt.
>
> Gå till "Min träning"->"Visa i lista"
> Kopiera det du är intresserad av.
> Klistra in i ett Excelark
> Gå till "Min profil" och klicka på "Importera träningsdata fr
> Idag finns det ingen smidig koperingsfunktion, men det går att lösa på andra sätt.
>
> Gå till "Min träning"->"Visa i lista"
> Kopiera det du är intresserad av.
> Klistra in i ett Excelark
> Gå till "Min profil" och klicka på "Importera träningsdata fr
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 20:19Hur svårt skulle det vara att få ett pass inlagt t ex varje måndag regelbundet i en månad, ett halvår eller ett år (för att inte fullständigt fylla upp databasen)?
Bara det skulle ju underlätta enormt mycket.
Orka trassla med excel.
Hur svårt skulle det vara att få ett pass inlagt t ex varje måndag regelbundet i en månad, ett halvår eller ett år (för att inte fullständigt fylla upp databasen)?
Bara det skulle ju underlätta enormt mycket.
Orka trassla med excel.
Quote from Galderma Fritidsförening on 2 January 2008, 20:51återkommande pass borde det finnas en funktion för. det vore jättebra. kanske kan olle fixa det, vem vet 😉 vi håller tummarna 🙂
återkommande pass borde det finnas en funktion för. det vore jättebra. kanske kan olle fixa det, vem vet 😉 vi håller tummarna 🙂