Quote from Galderma Fritidsförening on 5 January 2008, 12:49raderingen är iaf enklare, går man till visa lista istället för kalender så kan man ju markera de pass man vill ta bort och klicka på radera. Det är inte allt för mkt jobb iaf 😉
raderingen är iaf enklare, går man till visa lista istället för kalender så kan man ju markera de pass man vill ta bort och klicka på radera. Det är inte allt för mkt jobb iaf 😉
Quote from Camilla Höög on 5 January 2008, 14:19Haha, nu känner jag mig rejält dum. Jag har inte fattat att man kan göra så utan har snällt suttit där och gått in på varenda pass och raderat då jag gjorde felaktiga importer av excelark och fick mängder med dubbletter 😀
Haha, nu känner jag mig rejält dum. Jag har inte fattat att man kan göra så utan har snällt suttit där och gått in på varenda pass och raderat då jag gjorde felaktiga importer av excelark och fick mängder med dubbletter 😀
Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 14:37Men tror ni inte en funktion där man t ex kan välja att repetera passet i max 52 veckor (för att inte fylla databasen för jäkla mycket kan vi väl begränsa oss till att planera högst ett år i taget) skulle kunna vara ganska bra att ha?
Det betyder att jag
Men tror ni inte en funktion där man t ex kan välja att repetera passet i max 52 veckor (för att inte fylla databasen för jäkla mycket kan vi väl begränsa oss till att planera högst ett år i taget) skulle kunna vara ganska bra att ha?
Det betyder att jag
Quote from Galderma Fritidsförening on 5 January 2008, 16:00Anders: Stackare, har du verkligen det? Nåja, nu vet du ju i alla fall att det går att göra så. 😉 (H)
Lady G: Det vore jättesmart med repetionsfunktion! Sålänge får man väl lägga in ett träningsprogram som är 52 veckor (om man vill ha ett år vill säga).
Anders: Stackare, har du verkligen det? Nåja, nu vet du ju i alla fall att det går att göra så. 😉 (H)
Lady G: Det vore jättesmart med repetionsfunktion! Sålänge får man väl lägga in ett träningsprogram som är 52 veckor (om man vill ha ett år vill säga).
Quote from Galderma Fritidsförening on 5 January 2008, 16:03Att radera flera pass samtidigt via list-vyn blir till och med ännu enklare om man väljer att bara visa ett visst intervall av datum. Då kan man t.ex. ta bort hela träningsprogram man lagt in genom att snabbt och enkelt markera alla (finns en kryssruta lä
Att radera flera pass samtidigt via list-vyn blir till och med ännu enklare om man väljer att bara visa ett visst intervall av datum. Då kan man t.ex. ta bort hela träningsprogram man lagt in genom att snabbt och enkelt markera alla (finns en kryssruta lä
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 11:32Kan man fortfarande inte kopiera en hel vecka? :/
Kan man fortfarande inte kopiera en hel vecka? :/
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 12:08Jag kopierar alltid in träningspassen efter varje gruppträningsschema på den träningsanläggningen där jag tränar och det är oftast 2 - 3 månader i taget och då kopierar jag varje pass ett i taget först varje måndag osv så det blir hela veckan och det gäll
Jag kopierar alltid in träningspassen efter varje gruppträningsschema på den träningsanläggningen där jag tränar och det är oftast 2 - 3 månader i taget och då kopierar jag varje pass ett i taget först varje måndag osv så det blir hela veckan och det gäll