Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 11:04Nej, jag använde mig av funktionen skapa träningsprogram.
Men fattar inte hur man ska specifisera vilka veckodagar man planerat sin träning till.
Att sätta startdatum är inget problem, utan det är de enskilda träningsdagarna jag inte vet hur man får in.
Nej, jag använde mig av funktionen skapa träningsprogram.
Men fattar inte hur man ska specifisera vilka veckodagar man planerat sin träning till.
Att sätta startdatum är inget problem, utan det är de enskilda träningsdagarna jag inte vet hur man får in.
Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 11:09Men du måste klicka på knappen starta detta träningsprogram och sen markera vilken vecka som du vill starta upp ditt program.
När du har gjort detta så kommer dina pass att synas i kalendern.
Sen kan du välja att göra ditt pass publikt också genom att
Men du måste klicka på knappen starta detta träningsprogram och sen markera vilken vecka som du vill starta upp ditt program.
När du har gjort detta så kommer dina pass att synas i kalendern.
Sen kan du välja att göra ditt pass publikt också genom att
Quote from Camilla Höög on 5 January 2008, 11:12Ok, när man skapar ett träningsprogram så är vecka 1 inte vecka 1 på året utan första veckan i träningsprogrammet och programmet kan starta vilken vecka på året som helst.
Ok, när man skapar ett träningsprogram så är vecka 1 inte vecka 1 på året utan första veckan i träningsprogrammet och programmet kan starta vilken vecka på året som helst.
Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 11:16Det är fortfarande hur man skriver in de individuella passen jag inte fattar hur man gör, alltså hur anger man att pass1 är på måndag, pass2 tisdag, pass3 torsdag, pass4 lördag och pass5 söndag?
Så här har jag skrivit i programmet:
Motionscykel - Distans
Det är fortfarande hur man skriver in de individuella passen jag inte fattar hur man gör, alltså hur anger man att pass1 är på måndag, pass2 tisdag, pass3 torsdag, pass4 lördag och pass5 söndag?
Så här har jag skrivit i programmet:
Motionscykel - Distans
Quote from Camilla Höög on 5 January 2008, 11:22Du anger vilken veckodag det är genom att skriva veckodagens namn i klarttext.
Om du importerar excelark:
Första kolumnen är veckan: 1, 2, 3.. osv.
Andra kolumnen är veckodagen: Måndag, Tisdag, ...Passet slutar när programmet slutar. Om du har lagt in e
Du anger vilken veckodag det är genom att skriva veckodagens namn i klarttext.
Om du importerar excelark:
Första kolumnen är veckan: 1, 2, 3.. osv.
Andra kolumnen är veckodagen: Måndag, Tisdag, ...
Passet slutar när programmet slutar. Om du har lagt in e
Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 11:24Skrev du denna information i rutan för beskrivning? Du skall enbart ge en kort information / beskrivning av ditt träningsprogram där. Du kommer efter att du tryckt spara att komma vidare till en annan bild där du får lägga upp i en kalender hur du vill at
Skrev du denna information i rutan för beskrivning? Du skall enbart ge en kort information / beskrivning av ditt träningsprogram där. Du kommer efter att du tryckt spara att komma vidare till en annan bild där du får lägga upp i en kalender hur du vill at
Quote from Camilla Höög on 5 January 2008, 11:27Ahhh, det är alltså första steget vi har kommit till. Det steget är ganska ointressant. Skriv vad som helst, spara och sen kan du börja skapa ditt träningsprogram.
Ahhh, det är alltså första steget vi har kommit till. Det steget är ganska ointressant. Skriv vad som helst, spara och sen kan du börja skapa ditt träningsprogram.
Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 11:42Ok.
Ni får ursäkta mina nybörjar misstag här.
Ska försöka på nytt senare.Tack för all hjälp
Ok.
Ni får ursäkta mina nybörjar misstag här.
Ska försöka på nytt senare.
Tack för all hjälp
Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 11:52Ok.
Nu har jag lyckats få ihop en "normalvecka"
Är man tvungen att upprepa alla veckodagarna vecka för vecka?
man anger ju startvecka, finns det ingen funktion för att ange slutvecka?
Ok.
Nu har jag lyckats få ihop en "normalvecka"
Är man tvungen att upprepa alla veckodagarna vecka för vecka?
man anger ju startvecka, finns det ingen funktion för att ange slutvecka?
Quote from Camilla Höög on 5 January 2008, 12:47Antingen får du starta samma program flera gånger eller så skapar du ett träningsprogram som innehåller flera veckor. Enklast är nog att kombinera de två och lägga in 4-5 veckor och sedan starta programmet på nytt när de första veckorna börjar ta slut.
De
Antingen får du starta samma program flera gånger eller så skapar du ett träningsprogram som innehåller flera veckor. Enklast är nog att kombinera de två och lägga in 4-5 veckor och sedan starta programmet på nytt när de första veckorna börjar ta slut.
De