Quote from Ulrika Ekelund on 1 May 2012, 20:05För att understryka Christers påstående:
http://www.youtube.com/watch?v=lJSix1WeRKM
För att understryka Christers påstående:
Quote from Elias Engqvist on 1 May 2012, 21:46Tack Ola.
Tack Ola.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 09:06Maken har bröstsimmat hela simdelen på IM i Kalmar på en tid han inte behöver skämmas över. Han tar luft vartannat tag och ligger kvar långt ner i vattnet när han inte andas. Ser ut som att han kommer längre på de tag då han inte andas.
Maken har bröstsimmat hela simdelen på IM i Kalmar på en tid han inte behöver skämmas över. Han tar luft vartannat tag och ligger kvar långt ner i vattnet när han inte andas. Ser ut som att han kommer längre på de tag då han inte andas.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 12:07Syresättningen är viktig på längre distanser. Så jag tror verkligen inte man presterar bättre av att andas färre gånger.
Syresättningen är viktig på längre distanser. Så jag tror verkligen inte man presterar bättre av att andas färre gånger.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 12:38Det är ju mycket möjligt Anders. Jag har ingen aning, jag bara observerar hur han gör. 🙂
Han går inte alls upp sådär högt som i tävlingsbröstsim, utan ligger liksom kvar längre ner. Den här simstilen kräver väl en del benstyrka antar jag.
Det är fakt
Det är ju mycket möjligt Anders. Jag har ingen aning, jag bara observerar hur han gör. 🙂
Han går inte alls upp sådär högt som i tävlingsbröstsim, utan ligger liksom kvar längre ner. Den här simstilen kräver väl en del benstyrka antar jag.
Det är fakt
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 13:1580% av framdrivningen i bröstsim kommer ifrån benen.
80% av framdrivningen i bröstsim kommer ifrån benen.
Quote from j sollerman on 2 May 2012, 13:34Anders, de är bara att testa i bassäng så ser du snart vad du tjänar mest på.
Anders, de är bara att testa i bassäng så ser du snart vad du tjänar mest på.