Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 19:38Ja, de är mycket tråkigare!
Älskar skor med färg som vågar stå ut lite från mängden. Väldigt många andra är vita/grå/blå i olika kombinationer, möjligen med en liten rand rosa eller grön.... Med den brandgula skon fullkomligt lyser ju 🙂
Ja, de är mycket tråkigare!
Älskar skor med färg som vågar stå ut lite från mängden. Väldigt många andra är vita/grå/blå i olika kombinationer, möjligen med en liten rand rosa eller grön.... Med den brandgula skon fullkomligt lyser ju 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 19:49Skor med färg:
www.futglove.com
Skor med färg:
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 19:52(t+) De illröda längst ner i dam-sektionen var ju fräcka 🙂
(t+) De illröda längst ner i dam-sektionen var ju fräcka 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 20:38Inte din tråd käre K-G....nu trampar tjejerna gasen i botten....hehe...
Inte din tråd käre K-G....nu trampar tjejerna gasen i botten....hehe...
Quote from Elias Engqvist on 15 March 2011, 20:59Camilla: "Är en märkesbög kvinna" - du menar märkesflata?
Camilla: "Är en märkesbög kvinna" - du menar märkesflata?
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 21:00Vid min ålder har man fått lära sig att tjejer kan vara fräcka.
Jag har själv ett par röda + 1 par orange/blå ( Florida Gators ).
Så det så.Det gäller att hänga med ungdomen så gott det nu går.
Vid min ålder har man fått lära sig att tjejer kan vara fräcka.
Jag har själv ett par röda + 1 par orange/blå ( Florida Gators ).
Så det så.
Det gäller att hänga med ungdomen så gott det nu går.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 23:25Ingen som föreslagit http://www.wiggle.co.uk/ ?
Suverän sida måste jag säga. Svenska priser med. Tar en vecka lite drygt att få hit sakerna. Har beställt där tre eller fyra gånger och är alltid lika nöjd!
Ingen som föreslagit http://www.wiggle.co.uk/ ?
Suverän sida måste jag säga. Svenska priser med. Tar en vecka lite drygt att få hit sakerna. Har beställt där tre eller fyra gånger och är alltid lika nöjd!
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 07:43Just Wiggle har jag också fastnat för. Har inte beställt därifrån ännu, men jag gillar deras sida. Nu ska jag åka till London i april så jag kommer inte beställa förrän jag varit där och sett vad jag kan hitta i affären och till vilket pris. Men ska jag b
Just Wiggle har jag också fastnat för. Har inte beställt därifrån ännu, men jag gillar deras sida. Nu ska jag åka till London i april så jag kommer inte beställa förrän jag varit där och sett vad jag kan hitta i affären och till vilket pris. Men ska jag b
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 08:46Har legat sömnlös i väntan på att få rekommendera wiggle och nu hann flera före 🙂
Har legat sömnlös i väntan på att få rekommendera wiggle och nu hann flera före 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 09:06Om det är någon tröst och lite plåster på såren Peter så var det tack vare dig jag hittade Wiggle. 🙂
Om det är någon tröst och lite plåster på såren Peter så var det tack vare dig jag hittade Wiggle. 🙂