Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker du ska köpa dig ett par Vibram Fivefinger KSO. Du lär dig få rätt löpsteg och du kommer att tycka att det är jättekul att springa!

Jag har ett par Saucony Triumph 7 som Annica skriver om. Kanonskor - och man syns bra i trafiken...
MEN - Saucony är små i storlekarna, jag har inte vågat beställa på nätet utan att prova skorna först.

Jag chansar på att tillverkarna använder ungefär samma mått mellan de olika modellerna, jag har ju redan ett par Saucony (intressant nog 5½) och Puma (5).

Fast visst har du rätt, Sauconyskorna har jag större storlek i för att få plats med inläggen.

Jag kör också ifrån Wiggle , kanonsida :)!

Wiggle är vanebildande och med priser som ni säkert känner till långt under de svenska. Har köpt 3 par skor därifrån och en del kläder, allt fungerar smärtfritt och levereras till dörren på 3-5 dagar.

Kan även rekommendera ett besök i butiken Running Sho

Thomas: har dom annat än skor?

@ Kristina; antar att du menar Running Shoes London och de har allt en normalsorterad löpbutik skall ha. Kan jämställas med Löplabbet eller Runners Store fast med UK priser 🙂

http://www.runningshoeslondon.co.uk/

Tack Thomas, ja det menade jag. Blev lite korthugget inlägg för jag skrev på mobilen. 🙂

Christer> : "Är en märkesbög kvinna" - du menar märkesflata?

Ha ha!..

Det kan ju stavas som märkesflata också. 😉

Synd att Wiggles sida är väldigt "tungarbetad". Det tar en evighet att manövrera runt där.