Quote from Lars Mörrby on 16 March 2011, 09:13Jag tycker du ska köpa dig ett par Vibram Fivefinger KSO. Du lär dig få rätt löpsteg och du kommer att tycka att det är jättekul att springa!
Jag tycker du ska köpa dig ett par Vibram Fivefinger KSO. Du lär dig få rätt löpsteg och du kommer att tycka att det är jättekul att springa!
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 10:20Jag har ett par Saucony Triumph 7 som Annica skriver om. Kanonskor - och man syns bra i trafiken...
MEN - Saucony är små i storlekarna, jag har inte vågat beställa på nätet utan att prova skorna först.
Jag har ett par Saucony Triumph 7 som Annica skriver om. Kanonskor - och man syns bra i trafiken...
MEN - Saucony är små i storlekarna, jag har inte vågat beställa på nätet utan att prova skorna först.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 10:22Jag chansar på att tillverkarna använder ungefär samma mått mellan de olika modellerna, jag har ju redan ett par Saucony (intressant nog 5½) och Puma (5).
Fast visst har du rätt, Sauconyskorna har jag större storlek i för att få plats med inläggen.
Jag chansar på att tillverkarna använder ungefär samma mått mellan de olika modellerna, jag har ju redan ett par Saucony (intressant nog 5½) och Puma (5).
Fast visst har du rätt, Sauconyskorna har jag större storlek i för att få plats med inläggen.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 15:10Jag kör också ifrån Wiggle , kanonsida :)!
Jag kör också ifrån Wiggle , kanonsida :)!
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 15:52Wiggle är vanebildande och med priser som ni säkert känner till långt under de svenska. Har köpt 3 par skor därifrån och en del kläder, allt fungerar smärtfritt och levereras till dörren på 3-5 dagar.
Kan även rekommendera ett besök i butiken Running Sho
Wiggle är vanebildande och med priser som ni säkert känner till långt under de svenska. Har köpt 3 par skor därifrån och en del kläder, allt fungerar smärtfritt och levereras till dörren på 3-5 dagar.
Kan även rekommendera ett besök i butiken Running Sho
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 16:20Thomas: har dom annat än skor?
Thomas: har dom annat än skor?
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 16:24@ Kristina; antar att du menar Running Shoes London och de har allt en normalsorterad löpbutik skall ha. Kan jämställas med Löplabbet eller Runners Store fast med UK priser 🙂
http://www.runningshoeslondon.co.uk/
@ Kristina; antar att du menar Running Shoes London och de har allt en normalsorterad löpbutik skall ha. Kan jämställas med Löplabbet eller Runners Store fast med UK priser 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 17:05Tack Thomas, ja det menade jag. Blev lite korthugget inlägg för jag skrev på mobilen. 🙂
Tack Thomas, ja det menade jag. Blev lite korthugget inlägg för jag skrev på mobilen. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 17:19Christer> : "Är en märkesbög kvinna" - du menar märkesflata?
Ha ha!..
Det kan ju stavas som märkesflata också. 😉
Christer> : "Är en märkesbög kvinna" - du menar märkesflata?
Ha ha!..
Det kan ju stavas som märkesflata också. 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 17:50Synd att Wiggles sida är väldigt "tungarbetad". Det tar en evighet att manövrera runt där.
Synd att Wiggles sida är väldigt "tungarbetad". Det tar en evighet att manövrera runt där.