Quote from Guest on 1 March 2011, 05:48En japansk statsanställd tjänsteman - alltså en amatör - sprang maran i Tokyo på 2.08 och kom trea i loppet. Svimmade vid målgång. Fick dock en BMW i pris som första japan i mål. Hans sjätte mara, och femte gången som han fick uppsöka läkarvård vid målfål
En japansk statsanställd tjänsteman - alltså en amatör - sprang maran i Tokyo på 2.08 och kom trea i loppet. Svimmade vid målgång. Fick dock en BMW i pris som första japan i mål. Hans sjätte mara, och femte gången som han fick uppsöka läkarvård vid målfål
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 05:58Banzaiiii! Inte ens om en Koenigsegg står och väntar så fixar en svensk den tiden.
Banzaiiii! Inte ens om en Koenigsegg står och väntar så fixar en svensk den tiden.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 07:25Och Kjell-Erik Ståhl. Statsanställd alltså.
Och Kjell-Erik Ståhl. Statsanställd alltså.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 12:46Alla STORA marathonlöpare är statstjänstemän...
Alla STORA marathonlöpare är statstjänstemän...
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 13:23Jaha - det är därför det har gått utför med mig (från statsanställd till privat...)
Jaha - det är därför det har gått utför med mig (från statsanställd till privat...)
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 13:46Jag baske mig när du säger det Christer. Där fick jag också en ursäkt (fast jag var inte så vidare bra från början heller BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif)
Jag baske mig när du säger det Christer. Där fick jag också en ursäkt (fast jag var inte så vidare bra från början heller BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif)
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:21Sommarjobbade för svenska staten mellan 1969 och 1971......????
Var är min bil..??????????????????????????
Sommarjobbade för svenska staten mellan 1969 och 1971......????
Var är min bil..??????????????????????????
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:32Kjell; maran på 2.08 först, glömde du den "lilla" detaljen?!
Kjell; maran på 2.08 först, glömde du den "lilla" detaljen?!
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:38De flesta (riktigt stora) kenyanska löpartalanger går väl vägen via armén? Jag anar ett mönster...
Och ännu en anledning att förstatliga sjukvården! (Gör jag milen på, säg, 38 minuter som landstingsanställd borde det gå på 28 som statsanställd (om mina my
De flesta (riktigt stora) kenyanska löpartalanger går väl vägen via armén? Jag anar ett mönster...
Och ännu en anledning att förstatliga sjukvården! (Gör jag milen på, säg, 38 minuter som landstingsanställd borde det gå på 28 som statsanställd (om mina my
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:42George W Bush gjorde förhållandevis bra maratider som statsanställd.
George W Bush gjorde förhållandevis bra maratider som statsanställd.