Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:46Aj faan Conny.....visste väl att jag missat något i valören.....
Men jag tror jag gjorde 4.07 det året....räknas inte det????????
Aj faan Conny.....visste väl att jag missat något i valören.....
Men jag tror jag gjorde 4.07 det året....räknas inte det????????
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:57En halv bil kanske!? En KIA!
En halv bil kanske!? En KIA!
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:12"This shows that our elite runners have to toughen up and get to work. Back in the day everyone had the kind of hunger Kawauchi showed today."
svimma i mål == bra lopp 😉
"This shows that our elite runners have to toughen up and get to work. Back in the day everyone had the kind of hunger Kawauchi showed today."
svimma i mål == bra lopp 😉
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:37Respekt. Jobba 9tim/d, inte ingå i japanska löparsystemet och göra 2.08. Det är så sjukt bra.
Respekt. Jobba 9tim/d, inte ingå i japanska löparsystemet och göra 2.08. Det är så sjukt bra.
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 03:58Jag tycker att Kawauchi även ger lidandet ett ansikte. Följande klipp illustrerar fint hur han borrar ned huvudet 3 Km från mål.
http://www.youtube.com/watch?v=StGekhxY-qg
6.20 in i klippet.
Vore väl trevligt om en okänd Styrbjörn från Försäkringskas
Jag tycker att Kawauchi även ger lidandet ett ansikte. Följande klipp illustrerar fint hur han borrar ned huvudet 3 Km från mål.
6.20 in i klippet.
Vore väl trevligt om en okänd Styrbjörn från Försäkringskas
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 06:36Dom jobbar väl 6 dagar i veckan också? och typ 3 v semester. Det är verkligen imponerande...
Dom jobbar väl 6 dagar i veckan också? och typ 3 v semester. Det är verkligen imponerande...
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 10:00Helt sjukt bra för en icke-proffslöpare. Motsvarar ungefär 13:15 och 27:30 på 5 resp 10 km, då börjar man förstå hur bra den tiden är...
Helt sjukt bra för en icke-proffslöpare. Motsvarar ungefär 13:15 och 27:30 på 5 resp 10 km, då börjar man förstå hur bra den tiden är...
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 10:26Måste man inte skilja på elitlöpare och professionell löpare här.
I ett lopp med 32000 deltagare brukar ju vanligtvis inte vem-som-helst-löpare få ett så lågt startnummer som 16, så helt okänd bör han ju inte ha varit.
Men visst är det en stor prestation.
Måste man inte skilja på elitlöpare och professionell löpare här.
I ett lopp med 32000 deltagare brukar ju vanligtvis inte vem-som-helst-löpare få ett så lågt startnummer som 16, så helt okänd bör han ju inte ha varit.
Men visst är det en stor prestation.
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 10:44"“I was shooting for a top eight position and sub-2:10 time. I never even imagined myself running 2:08,” said Kawauchi, who was fourth here last year with 2:12:36, which was his personal best before this year’s race."
PB på 2:12:36 och fyra i samma lopp
"“I was shooting for a top eight position and sub-2:10 time. I never even imagined myself running 2:08,” said Kawauchi, who was fourth here last year with 2:12:36, which was his personal best before this year’s race."
PB på 2:12:36 och fyra i samma lopp
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 21:42Trams men kan inte låta bli...
en Kommunalanställd? Vad har de för tider?
Själv privatanställd = "Du ska va glad du har jobb..." 🙂
Trams men kan inte låta bli...
en Kommunalanställd? Vad har de för tider?
Själv privatanställd = "Du ska va glad du har jobb..." 🙂