Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKebnekaise träning - intervaller
You need to log in to create posts and topics.

Var på toppen för många år sedan.
Gick "östra vägen" från kebne fjällstation på senvåren.
Var grymt otränad men klarade det på en dag.

Blev ett par kängor ifrån en jaktbutik, var från Alpina eller något liknande namn 🙂 Verkar riktigt bra. Nu är det dags för träning

Härligt! Jag tittade på filmen om Fjällräven Classic, det fina bilder så jag blir nog allt lite avundsjuk att du ska upp. Och alla er andra vandrare.
Ha det bra i sommar (+)

OK. Vår tur är avklarad och vi hade en härlig dag med makalöst väder! Inga problem för en fjällvan 9-åring att klara av det. Jag har dock följande reflektioner att dela med mig:

- Lortigare berg har jag sällan sett!! Folk verkar tycka att det är helt rim

Härligt! En vecka kvar för oss nu! Riktigt bra berättat om din fjälltur 🙂

ÄHM, det stämmer nog att Keb fjällstation inte är som andra stugor i området. Det var med storstad än fjällvärld. Det var som att komma till en helt annan värld efter turen från Abisko. Men jag ska erkänna att jag har flugit till Nikkaluokta men efter att

Oj!
Jag tyckte Keb fjällstation var jättetrevligt!
Vi var där för ett par veckor sen och jag såg knappt röken av smink eller parfym.
Några rika turister som flugit dit och som egentligen bara ville se berget fanns det kanske, men mest tyckte jag att det

Nej det var som att gå in i ett vardagsrum på keb, fullt med andra vandrare! Tyckte det var riktigt trevligt 🙂