Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 13:55"Äntligen, har min man tvättat min cykelkedja " Tänk om jag skulle skriva ett inlägg: Äntligen har min fru tvättat mina träningskläder, vilket j*vla liv det skulle bli!
"Äntligen, har min man tvättat min cykelkedja " Tänk om jag skulle skriva ett inlägg: Äntligen har min fru tvättat mina träningskläder, vilket j*vla liv det skulle bli!
Quote from Emma Sjöberg on 17 July 2008, 14:45Över att du har en fru?? 😉 😀
Över att du har en fru?? 😉 😀
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 18:59Jag har inte tvättat min mans cykelkedja, men... helt otroligt.. han cyklade 10 km idag, det har han inte gjordt på många många år va han va stolt när han kom hem. Jag viste inte att han hande cyklat i väg jag sov nämligen då (kl 14.30 så sköönt)
😀 (t+)
Jag har inte tvättat min mans cykelkedja, men... helt otroligt.. han cyklade 10 km idag, det har han inte gjordt på många många år va han va stolt när han kom hem. Jag viste inte att han hande cyklat i väg jag sov nämligen då (kl 14.30 så sköönt)
😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 21:27Silva, jag är som Snoddas..
Silva, jag är som Snoddas..
Quote from Emma Sjöberg on 18 July 2008, 08:28Snoddas?? Hmm.. två alternativ dyker upp.. Bandyspelare eller kärleksmums.. 😀
Snoddas?? Hmm.. två alternativ dyker upp.. Bandyspelare eller kärleksmums.. 😀
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 09:39Flottarkärlek!
Flottarkärlek!