Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 07:46I love tajts. Snyggt både på killar och tjejer, i alla storlekar. Finns inget finare att möta i spåret än en kille i hellånga löpartajts och vindjacka. MMM. (H:)
Och jag springer helst i tajts själv så man slipper fladdrande tyger och svettiga ben.
I love tajts. Snyggt både på killar och tjejer, i alla storlekar. Finns inget finare att möta i spåret än en kille i hellånga löpartajts och vindjacka. MMM. (H:)
Och jag springer helst i tajts själv så man slipper fladdrande tyger och svettiga ben.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 09:58Förlåt alla tightsanvändare...men jag tycker att de är fult, riktigt fult! jag snackar alla typer av tights inte bara tränings. Men jag äger faktiskt ett par Craft, ni vet de där som har vindtyg fram på benen, använder dessa oerhört sällan vid löpning, m
Förlåt alla tightsanvändare...men jag tycker att de är fult, riktigt fult! jag snackar alla typer av tights inte bara tränings. Men jag äger faktiskt ett par Craft, ni vet de där som har vindtyg fram på benen, använder dessa oerhört sällan vid löpning, m
Quote from Elias Engqvist on 17 June 2009, 10:05Jag har inte tights pga utseendet men min fru säger att mina ben ser snygga ut i dom!
Edit: Hmm, eller sa hon "snyggare"? Hmm...
Jag har inte tights pga utseendet men min fru säger att mina ben ser snygga ut i dom!
Edit: Hmm, eller sa hon "snyggare"? Hmm...
Quote from ellen olsson on 17 June 2009, 10:16Luddet syns inte lika bra då.
Luddet syns inte lika bra då.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 11:04Luddet?!
Luddet?!
Quote from ellen olsson on 17 June 2009, 11:15Orakade/ovaxade ben är luddiga.
Orakade/ovaxade ben är luddiga.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 11:44Hahaha!! Detta är en av de sjukaste diskussionerna jag har sett här hittills... men rolig 😀 (t+)
Hahaha!! Detta är en av de sjukaste diskussionerna jag har sett här hittills... men rolig 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 12:43Va? Inga tights?
BILD:http://www.proteinpower.com/drmike/wp-content/uploads/2008/08/karnazes_dean1.jpg
Va? Inga tights?
BILD:http://www.proteinpower.com/drmike/wp-content/uploads/2008/08/karnazes_dean1.jpg
Quote from ellen olsson on 17 June 2009, 13:12Bilden är ett montage.
Bilden är ett montage.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 13:13Ja, jag har aldrig varit där och sprungit.
Ja, jag har aldrig varit där och sprungit.