Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKillar i tights
You need to log in to create posts and topics.

Klart det ska vara tights!

Korta, halvkorta, halvlånga, hellånga, vintertjocka.

Allt annat är fullständigt otänkbart för mig - fladder, nej tack! 🙂

Okey då...jag ska testa...bombis. Fick ju ett par som farthållare i Sthlm för typ 7 år sen ...men dom har jag inte sett till sedan dess. Köper ett par i sommar å testar.:D:D (Man utvecklas som människa och löpare hela livet ut...Tror jag?!)

En sak är säker. Sedan jag började med tights (långa och korta) har kvinnors blickar (alla åldrar) hållits lägre än tidigare när jag kommer.

Tights är snyggare än fladderbyxor. Är de inte det så har man inte tränat.

Har nu kommit på att det måste vara avundsjuka som gjorde att "alla" TITTADE ner mig på gymmet, dom vill men vågar inte ha det på sig när dom ska springa på gymmet(killarna då) (t+)

Så jag kommer helt klart fortsätta att ha dom när jag ska köra löpar pas

Väcker en historisk tråd till liv.

För oss som ännu inte vågat prova, vilka är egentligen de funktionella fördelarna med tights som överväger de estetiska nackdelarna? 🙂

Mycket skönare. Smidigare. Jmft med s.k. mjukisar, som jag får klaustrofobiska upplevelser av att träna i!

fins det några estetiska nackdelar? Jag är sjukt snygg i tights!

Jag tycker att de håller saker på plats bättre. Sen är det skönt för benen när det stramar åt lite. tycker även att om det är lite småruggigt ute så är det skönt för smalbenen (jämfört med shorts då). Men jag är själv relativt ny på det här. Köpte nyligen

Klaustrofobiska känslor i "mjukisar" men inte i tights? Låter motsägelsefullt. Eller vad menar du med mjukisar?

När det gäller det estiska tror jag att det finns en tröskel man måste komma över för att se det som en fördel. Jag är inte riktigt där än...