Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 20:09Tights verkar ha samma effekt på brukarens självuppfattning som alkohol.
Tights verkar ha samma effekt på brukarens självuppfattning som alkohol.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 20:14😀
jag tights för att hålla fl... musklerna på plats. Får skav mellan benen annars.
😀
jag tights för att hålla fl... musklerna på plats. Får skav mellan benen annars.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 20:16Filten?
Filten?
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 21:08Eller kanske flaskan. Den hålls ju bättre på plats i tights än i fladdriga byxor. Tights håller säkert också korven på plats, om man passat på att handla middagsmaten på löprundan. Tights är nog fan mer praktiska än vad jag trott.
Eller kanske flaskan. Den hålls ju bättre på plats i tights än i fladdriga byxor. Tights håller säkert också korven på plats, om man passat på att handla middagsmaten på löprundan. Tights är nog fan mer praktiska än vad jag trott.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 21:12Flukorven ifrån fäbojäntan?
Flukorven ifrån fäbojäntan?
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 21:20Nä, från Konsum.
Nä, från Konsum.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 21:29Den här är jättegod!
Edit: Haha! Bilden kom inte med.
Edit 2: http://www.flickriver.com/photos/jonathansulo/5597778421/
Den här är jättegod!
Edit: Haha! Bilden kom inte med.
Edit 2: http://www.flickriver.com/photos/jonathansulo/5597778421/
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 21:59Vilken rolig diskussion. 🙂
Kvinnor är grymt sexiga i tightsa... Män är inte lika läckra... Men numera tycker jag det är helt okej. Och såklart klär ett par sngga spiror i allt, inkl tights. Maratonshortsen är riktigt osexiga dock.
Vilken rolig diskussion. 🙂
Kvinnor är grymt sexiga i tightsa... Män är inte lika läckra... Men numera tycker jag det är helt okej. Och såklart klär ett par sngga spiror i allt, inkl tights. Maratonshortsen är riktigt osexiga dock.
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2012, 22:03Min fru tycker att mina ben är snygga i tights (troligen för att hon slipper att se att de är håriga)
Min fru tycker att mina ben är snygga i tights (troligen för att hon slipper att se att de är håriga)
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 22:24Vilken rolig diskussion. 🙂
Kvinnor är grymt sexiga i tightsa.. Män är inte lika läckra... Men numera tycker jag det är helt okej. Och såklart klär ett par snygga spiror i allt, inkl tights. Maratonshortsen är riktigt osexiga dock.
Vilken rolig diskussion. 🙂
Kvinnor är grymt sexiga i tightsa.. Män är inte lika läckra... Men numera tycker jag det är helt okej. Och såklart klär ett par snygga spiror i allt, inkl tights. Maratonshortsen är riktigt osexiga dock.