Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKilometertid!
You need to log in to create posts and topics.

Hur ska jag lägga upp min löpning för att förbättra min km. tid?

Nu kommer det säkert en massa "bra" mindre seriösa förslag som jag betackar mig ifrån, och denna fråga har säkert förekommit tidigare så tipsa mig gärna om den gruppen.

"Nu kommer det säkert en massa "bra" mindre seriösa förslag som jag betackar mig ifrån,..."

Ja, du inbjuder ju verkligen till att man ska vilja dela med sig av sin erfarenhet. Jag struntar därför i att svara!

Trist inställning IngMarie.

Det gör du ju som du vill med, men det är SÅ mycke tjaffs på vissa inlägg så man blir ju mörkrädd... därav min komentar!

Trist inställning och jordens dummaste fråga!

Testa med att förflytta dina ben snabbare i vägens förlängning så skall du se att att din km tid minskar.

Det heter "tjafs" och "kommentar".

Hahaha, ja se... ett par lockbeten och direkt......

Mitt tips är att hitta en riktigt fin skogsrunda att springa. Det ska vara kul att springa och när det blir roligt så blir det lätt att göra bättre km-tider. Annars är intervaller ett effektivt sätt att slipa på sina rekord.

Är det mycke tjaffs på vissa inlägg så beror det väl på att inläggen är direkt dåliga.

Edit bryr sig inte om att rätta inlägget.

Tack Philip!
Känns som att är man nybörjare och inte har någon erfarenhet så har man inget här att göra ....