Quote from Guest on 30 August 2010, 13:07Hur ska jag lägga upp min löpning för att förbättra min km. tid?
Nu kommer det säkert en massa "bra" mindre seriösa förslag som jag betackar mig ifrån, och denna fråga har säkert förekommit tidigare så tipsa mig gärna om den gruppen.
Hur ska jag lägga upp min löpning för att förbättra min km. tid?
Nu kommer det säkert en massa "bra" mindre seriösa förslag som jag betackar mig ifrån, och denna fråga har säkert förekommit tidigare så tipsa mig gärna om den gruppen.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 13:17"Nu kommer det säkert en massa "bra" mindre seriösa förslag som jag betackar mig ifrån,..."
Ja, du inbjuder ju verkligen till att man ska vilja dela med sig av sin erfarenhet. Jag struntar därför i att svara!
"Nu kommer det säkert en massa "bra" mindre seriösa förslag som jag betackar mig ifrån,..."
Ja, du inbjuder ju verkligen till att man ska vilja dela med sig av sin erfarenhet. Jag struntar därför i att svara!
Quote from Elias Engqvist on 30 August 2010, 13:21Trist inställning IngMarie.
Trist inställning IngMarie.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 13:24Det gör du ju som du vill med, men det är SÅ mycke tjaffs på vissa inlägg så man blir ju mörkrädd... därav min komentar!
Det gör du ju som du vill med, men det är SÅ mycke tjaffs på vissa inlägg så man blir ju mörkrädd... därav min komentar!
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 13:24Trist inställning och jordens dummaste fråga!
Testa med att förflytta dina ben snabbare i vägens förlängning så skall du se att att din km tid minskar.
Trist inställning och jordens dummaste fråga!
Testa med att förflytta dina ben snabbare i vägens förlängning så skall du se att att din km tid minskar.
Quote from Elias Engqvist on 30 August 2010, 13:25Det heter "tjafs" och "kommentar".
Det heter "tjafs" och "kommentar".
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 13:26Hahaha, ja se... ett par lockbeten och direkt......
Hahaha, ja se... ett par lockbeten och direkt......
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 13:26Mitt tips är att hitta en riktigt fin skogsrunda att springa. Det ska vara kul att springa och när det blir roligt så blir det lätt att göra bättre km-tider. Annars är intervaller ett effektivt sätt att slipa på sina rekord.
Mitt tips är att hitta en riktigt fin skogsrunda att springa. Det ska vara kul att springa och när det blir roligt så blir det lätt att göra bättre km-tider. Annars är intervaller ett effektivt sätt att slipa på sina rekord.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 13:28Är det mycke tjaffs på vissa inlägg så beror det väl på att inläggen är direkt dåliga.
Edit bryr sig inte om att rätta inlägget.
Är det mycke tjaffs på vissa inlägg så beror det väl på att inläggen är direkt dåliga.
Edit bryr sig inte om att rätta inlägget.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 13:34Tack Philip!
Känns som att är man nybörjare och inte har någon erfarenhet så har man inget här att göra ....
Tack Philip!
Känns som att är man nybörjare och inte har någon erfarenhet så har man inget här att göra ....