Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKilometertid!
You need to log in to create posts and topics.

Tack för dom seriösa svar som kommit!
Synd bara att vissa skulle ta min "komentar" så fel!!!

Det Christer sa. Jag "fastnade" i min Årstaviken-runt-runda som jag sprang tre gånger i veckan ett halvår och sluttiden varierade fantamej inte mer än en minut nån enda gång.
Det var först när jag kom igång med intervaller (tack till Team Stockholm Marath

Oj, glömde visst glimten i ögat tecknet efter "komentar" 😉

Peter:

1. Jag tycker också att variation är bra, inte minst mentalt.
2. Kanske var det ändå din grund i att ha sprungit din runda i ett halvår som gjorde att du på ett brqa sätt kunde tillgodogöra dig intervall/kvalitets/intensitets träningen.

Poänge

Tycker ni bevisar att hon har rätt när en del kommer med spydiga kommentarer.

"Trist inställning och jordens dummaste fråga! Testa med att förflytta dina ben snabbare i vägens förlängning så skall du se att att din km tid minskar."

"Det heter "tjafs" oc

De kommentarerna kom enbart för hon startade diskussionen med en så tråkig inställning.

Det är möjligt att liknande kommentarer hade kommit senare i diskussionen, men först efter att hon fått bra, hjälpsamma och utförliga svar.

Jag är tvärtom! - Som vanligt!

Börja med att satsa på att bygga upp en god grundkondition - den aeroba förmågan. Uppnås genom relativt långsam jogging, "Snacktempo".

Intervaller & trösklar är superbra att toppa med 8-4 (6-2) veckor inför Tävlingen med s