Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 15:44Tack för dom seriösa svar som kommit!
Synd bara att vissa skulle ta min "komentar" så fel!!!
Tack för dom seriösa svar som kommit!
Synd bara att vissa skulle ta min "komentar" så fel!!!
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 15:56Det Christer sa. Jag "fastnade" i min Årstaviken-runt-runda som jag sprang tre gånger i veckan ett halvår och sluttiden varierade fantamej inte mer än en minut nån enda gång.
Det var först när jag kom igång med intervaller (tack till Team Stockholm Marath
Det Christer sa. Jag "fastnade" i min Årstaviken-runt-runda som jag sprang tre gånger i veckan ett halvår och sluttiden varierade fantamej inte mer än en minut nån enda gång.
Det var först när jag kom igång med intervaller (tack till Team Stockholm Marath
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 17:33Oj, glömde visst glimten i ögat tecknet efter "komentar" 😉
Oj, glömde visst glimten i ögat tecknet efter "komentar" 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 08:25Peter:
1. Jag tycker också att variation är bra, inte minst mentalt.
2. Kanske var det ändå din grund i att ha sprungit din runda i ett halvår som gjorde att du på ett brqa sätt kunde tillgodogöra dig intervall/kvalitets/intensitets träningen.Poänge
Peter:
1. Jag tycker också att variation är bra, inte minst mentalt.
2. Kanske var det ändå din grund i att ha sprungit din runda i ett halvår som gjorde att du på ett brqa sätt kunde tillgodogöra dig intervall/kvalitets/intensitets träningen.
Poänge
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 09:58Tycker ni bevisar att hon har rätt när en del kommer med spydiga kommentarer.
"Trist inställning och jordens dummaste fråga! Testa med att förflytta dina ben snabbare i vägens förlängning så skall du se att att din km tid minskar."
"Det heter "tjafs" oc
Tycker ni bevisar att hon har rätt när en del kommer med spydiga kommentarer.
"Trist inställning och jordens dummaste fråga! Testa med att förflytta dina ben snabbare i vägens förlängning så skall du se att att din km tid minskar."
"Det heter "tjafs" oc
Quote from Camilla Höög on 31 August 2010, 10:07De kommentarerna kom enbart för hon startade diskussionen med en så tråkig inställning.
Det är möjligt att liknande kommentarer hade kommit senare i diskussionen, men först efter att hon fått bra, hjälpsamma och utförliga svar.
De kommentarerna kom enbart för hon startade diskussionen med en så tråkig inställning.
Det är möjligt att liknande kommentarer hade kommit senare i diskussionen, men först efter att hon fått bra, hjälpsamma och utförliga svar.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 12:19Jag är tvärtom! - Som vanligt!
Börja med att satsa på att bygga upp en god grundkondition - den aeroba förmågan. Uppnås genom relativt långsam jogging, "Snacktempo".
Intervaller & trösklar är superbra att toppa med 8-4 (6-2) veckor inför Tävlingen med s
Jag är tvärtom! - Som vanligt!
Börja med att satsa på att bygga upp en god grundkondition - den aeroba förmågan. Uppnås genom relativt långsam jogging, "Snacktempo".
Intervaller & trösklar är superbra att toppa med 8-4 (6-2) veckor inför Tävlingen med s