Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 08:13Väntas bli härligt väder i helgen! Vad "f*n" har man gett sig in på!
Väntas bli härligt väder i helgen! Vad "f*n" har man gett sig in på!
Quote from j sollerman on 9 June 2009, 09:32Tror någon smart person har föreslagit överlevnadsdräkt i någon annan tråd. Kör i en sån. Kanske inte så aero men torr och varm är du iaf.
Tror någon smart person har föreslagit överlevnadsdräkt i någon annan tråd. Kör i en sån. Kanske inte så aero men torr och varm är du iaf.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 09:33Om benvärmarna skall sitta över eller under byxkanten är nog inte det största problemet denna vätternrunda om man ser till väderleksprognoserna. 🙁
Om benvärmarna skall sitta över eller under byxkanten är nog inte det största problemet denna vätternrunda om man ser till väderleksprognoserna. 🙁
Quote from j sollerman on 9 June 2009, 09:39Självklart ska dom sitta under!
Självklart ska dom sitta under!
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 11:12Hörde att VR skärpt kontrollen vid inpassage till startfållorna.
Förutom att kontrollera giltigt startbevis/tid samt belysning och reflexer kommer de kontrollera att man har vita strumpor. Dessutom kontrolleras att man har vikt eventuella benvärmare under
Hörde att VR skärpt kontrollen vid inpassage till startfållorna.
Förutom att kontrollera giltigt startbevis/tid samt belysning och reflexer kommer de kontrollera att man har vita strumpor. Dessutom kontrolleras att man har vikt eventuella benvärmare under
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2009, 11:14Har någon kalsonger eller trosor under cykelbyxan, tycke jag det ska belönas med en grupppåsättning i startfållan. Usch!
Har någon kalsonger eller trosor under cykelbyxan, tycke jag det ska belönas med en grupppåsättning i startfållan. Usch!
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 11:25Då hoppas jag att det regnar rejält på de som kör med underkläder så att de lär sig Via Dolerosa.
Då hoppas jag att det regnar rejält på de som kör med underkläder så att de lär sig Via Dolerosa.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 11:31De kommer väl naturligt få sitt straff när det är dags att DRA UT den ihop-veckade kalsongen ur mökret där inne. Svårt med en tajt sittande cykelbyxa ovanpå antar jag.
De kommer väl naturligt få sitt straff när det är dags att DRA UT den ihop-veckade kalsongen ur mökret där inne. Svårt med en tajt sittande cykelbyxa ovanpå antar jag.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 12:00Själv funderar jag på scooteroverall 😉
Själv funderar jag på scooteroverall 😉
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:58Bra kläder ex benvärmare och andra grejer kan man köpa billigt i mässtältet på torget i Motala. 🙂
Bra kläder ex benvärmare och andra grejer kan man köpa billigt i mässtältet på torget i Motala. 🙂