Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:50Jo det tyckte jag med, men inte skinnet på mina lår :/
Ska undersöka hur lapparna sitter fast lite med sprättkniven framöver.
Jo det tyckte jag med, men inte skinnet på mina lår :/
Ska undersöka hur lapparna sitter fast lite med sprättkniven framöver.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:50Tightsen utanpå benlingarna, allt annat är stilbrott.
Tightsen utanpå benlingarna, allt annat är stilbrott.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:54Stilbrott schmilbrott. De halkar ner om inte annat. Det sitter en rand silicon utåt på mina som ska "greppa" insidan av byxorna. Har lärt mig detta genom eget klant
Stilbrott schmilbrott. De halkar ner om inte annat. Det sitter en rand silicon utåt på mina som ska "greppa" insidan av byxorna. Har lärt mig detta genom eget klant
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:55AH, jag hade bara den ena utanpå , och bara sista 2 milen 😉
och inget problem med att de åkte ner, kanten greppade lika bra om byxan. Fast jag fick reminiscenser till när det var inte med stayupsstrumpor, och de brukade aldrig vilja sitta uppe.
AH, jag hade bara den ena utanpå , och bara sista 2 milen 😉
och inget problem med att de åkte ner, kanten greppade lika bra om byxan. Fast jag fick reminiscenser till när det var inte med stayupsstrumpor, och de brukade aldrig vilja sitta uppe.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 04:51Smyger in mitt första inlägg på funbeat här 🙂 letar med bra jacka som tar lite plats och står emot väta och andas bra. Jag blir ju så varm då jag cyklar så bra kläder som "andas" är ju bara ett måste.=)Sen så vill jag köpa benvärmare med..så har ni någ
Smyger in mitt första inlägg på funbeat här 🙂 letar med bra jacka som tar lite plats och står emot väta och andas bra. Jag blir ju så varm då jag cyklar så bra kläder som "andas" är ju bara ett måste.=)Sen så vill jag köpa benvärmare med..så har ni någ
Quote from Lena O on 9 June 2009, 06:32Fredrik N: erkänn nu att du menade tvärtom att benvärmare ska vara innanför byxorna ... allt annat är stilbrott *hemhem ;)*
Fredrik N: erkänn nu att du menade tvärtom att benvärmare ska vara innanför byxorna ... allt annat är stilbrott *hemhem ;)*
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 07:17Gazzah: Tightsen utanpå benvärmarna eller benvärmarna innanför byxorna.....svårt val....jag tycker man får välja vad som helst av de alternativen, bara man gör det med stil... 😉
Gazzah: Tightsen utanpå benvärmarna eller benvärmarna innanför byxorna.....svårt val....jag tycker man får välja vad som helst av de alternativen, bara man gör det med stil... 😉
Quote from Lena O on 9 June 2009, 07:20Det går inte att göra den förstnämnd med stil 😉
Det går inte att göra den förstnämnd med stil 😉
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 07:35Jag summerar: Tydligen ska tightsen vara innanför benvärmarna, alternativt benvärmarna innanför tightsen, för att det ska vara stiligt. Alla får påsar.
Personligen påstår jag nog fortfarande att det förstnämnda är straffbart.... 🙂
Jag summerar: Tydligen ska tightsen vara innanför benvärmarna, alternativt benvärmarna innanför tightsen, för att det ska vara stiligt. Alla får påsar.
Personligen påstår jag nog fortfarande att det förstnämnda är straffbart.... 🙂
Quote from ellen olsson on 9 June 2009, 07:40Lösa knän resp. lösa ben ska sitta innanför byxorna.
Lösa knän resp. lösa ben ska sitta innanför byxorna.