Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jo det tyckte jag med, men inte skinnet på mina lår :/
Ska undersöka hur lapparna sitter fast lite med sprättkniven framöver.

Tightsen utanpå benlingarna, allt annat är stilbrott.

Stilbrott schmilbrott. De halkar ner om inte annat. Det sitter en rand silicon utåt på mina som ska "greppa" insidan av byxorna. Har lärt mig detta genom eget klant

AH, jag hade bara den ena utanpå , och bara sista 2 milen 😉

och inget problem med att de åkte ner, kanten greppade lika bra om byxan. Fast jag fick reminiscenser till när det var inte med stayupsstrumpor, och de brukade aldrig vilja sitta uppe.

Smyger in mitt första inlägg på funbeat här 🙂 letar med bra jacka som tar lite plats och står emot väta och andas bra. Jag blir ju så varm då jag cyklar så bra kläder som "andas" är ju bara ett måste.=)Sen så vill jag köpa benvärmare med..så har ni någ

Fredrik N: erkänn nu att du menade tvärtom att benvärmare ska vara innanför byxorna ... allt annat är stilbrott *hemhem ;)*

Gazzah: Tightsen utanpå benvärmarna eller benvärmarna innanför byxorna.....svårt val....jag tycker man får välja vad som helst av de alternativen, bara man gör det med stil... 😉

Det går inte att göra den förstnämnd med stil 😉

Jag summerar: Tydligen ska tightsen vara innanför benvärmarna, alternativt benvärmarna innanför tightsen, för att det ska vara stiligt. Alla får påsar.

Personligen påstår jag nog fortfarande att det förstnämnda är straffbart.... 🙂

Lösa knän resp. lösa ben ska sitta innanför byxorna.