Quote from Guest on 19 November 2009, 18:03Idag har vi ca 4 grader ute och regn. Om det INTE hade regnat och om jag skulle ut jogga så skulle jag ha på mig mjukisbyxor, t-shirt (bomull) och en gammal träningsovarellsjacka (typ VCT eller vad det heter). Vattentäta skor (retex-material) på fötterna.
Idag har vi ca 4 grader ute och regn. Om det INTE hade regnat och om jag skulle ut jogga så skulle jag ha på mig mjukisbyxor, t-shirt (bomull) och en gammal träningsovarellsjacka (typ VCT eller vad det heter). Vattentäta skor (retex-material) på fötterna.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 18:13Ytterst:
http://www.dobsom.se/Sidor/A_R90.htmlVarför:
Skyddar mot vinden som är det egentliga problemet.Under Dombsombyxan har jag de här tightsen:
http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?ArtGrp=108&ArticleId=4479&hgid=1&articlename=Nike+Dri%2DFi
Ytterst:
http://www.dobsom.se/Sidor/A_R90.html
Varför:
Skyddar mot vinden som är det egentliga problemet.
Under Dombsombyxan har jag de här tightsen:
http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?ArtGrp=108&ArticleId=4479&hgid=1&articlename=Nike+Dri%2DFi
Quote from Catharina Brattlin on 19 November 2009, 18:15Har Du vattentäta skor på huvudet? 😉
Jo, bullen, jag tänker säga funktionskläder. Sorry, men det är det absolut bästa att ha på sig om Du blir blöt, oavsett om det är av svett eller regn. Bomull är inte det bästa att ha på sig, och defintivt inte om man
Har Du vattentäta skor på huvudet? 😉
Jo, bullen, jag tänker säga funktionskläder. Sorry, men det är det absolut bästa att ha på sig om Du blir blöt, oavsett om det är av svett eller regn. Bomull är inte det bästa att ha på sig, och defintivt inte om man
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2009, 18:16bullen: Funktionskläder 🙂 Och iaf inte skorna på huvudet!
Funktionskläder säger dig inget? Efter all denna tid på fb? Du måste gå till en (riktig) sportaffär och bara säga till nån expedit som verkar kunnig: "Du det där med funktionsmaterial, vad är d
bullen: Funktionskläder 🙂 Och iaf inte skorna på huvudet!
Funktionskläder säger dig inget? Efter all denna tid på fb? Du måste gå till en (riktig) sportaffär och bara säga till nån expedit som verkar kunnig: "Du det där med funktionsmaterial, vad är d
Quote from Catharina Brattlin on 19 November 2009, 18:21Ah, vi skrev ju ungefär samma saker så det kan ju spela kvitta. 🙂
Ah, vi skrev ju ungefär samma saker så det kan ju spela kvitta. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 19 November 2009, 18:39Hahaha, jo men är ni säkra på att det är dåligt med vattentäta skor på huvudet? Ok jag får väl sluta med det då 😀
Ja alltså jag fattar ju att funktionsmaterial är nåt många gillar, men jag tänkte att det kanske finns olika funktionsmaterial,,,för olika
Hahaha, jo men är ni säkra på att det är dåligt med vattentäta skor på huvudet? Ok jag får väl sluta med det då 😀
Ja alltså jag fattar ju att funktionsmaterial är nåt många gillar, men jag tänkte att det kanske finns olika funktionsmaterial,,,för olika
Quote from Magnus Gelang on 19 November 2009, 18:43Ok, ni svara alla att det man blir blöt iallafall (och ja svettig blir jag ju helt klart) och att det är vinden som är problemet. Men blir jag alltså inte kall ens i början och slutet av rundan,,,då jag går?
Och jo alltså att det är lite småkyligt när man
Ok, ni svara alla att det man blir blöt iallafall (och ja svettig blir jag ju helt klart) och att det är vinden som är problemet. Men blir jag alltså inte kall ens i början och slutet av rundan,,,då jag går?
Och jo alltså att det är lite småkyligt när man
Quote from Magnus Gelang on 19 November 2009, 18:47Lady diva (som har bytt namn har jag sett 🙂 ):
Är den där gula som är på bilden (översta länken) reflekterande? Det vore ju suveränt bra att ha här ute på landet. Så slipper man ta på sig reflexvästen. Vad kostar en sån och var köper man den?
Lady diva (som har bytt namn har jag sett 🙂 ):
Är den där gula som är på bilden (översta länken) reflekterande? Det vore ju suveränt bra att ha här ute på landet. Så slipper man ta på sig reflexvästen. Vad kostar en sån och var köper man den?
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 18:49Som Christer sa innan så är det helt okej att bli lite kall innan, annars blir man för varm när man kommer igång. Jag kör nog möjligen som mest 300m rask promenad innan jag börjar jogga, och första kilometern låter jag alltid vara uppvärmning så det får g
Som Christer sa innan så är det helt okej att bli lite kall innan, annars blir man för varm när man kommer igång. Jag kör nog möjligen som mest 300m rask promenad innan jag börjar jogga, och första kilometern låter jag alltid vara uppvärmning så det får g
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2009, 18:56Haha, Sylvia nu då jag läser lite mer noga det var ju nästan identiska inlägg...
Haha, Sylvia nu då jag läser lite mer noga det var ju nästan identiska inlägg...