Quote from Magnus Gelang on 3 December 2009, 15:22Jag vet inte om ni hunnit markera tråden som ointressant, men för den som fortfarande har tråden aktiv kan jag nu berätta att jag idag har gjort mitt första inköp av ett klädesplagg i funktionsmaterial 😀
Röhnisch har ju fabriksförsäljning (tror jag det
Jag vet inte om ni hunnit markera tråden som ointressant, men för den som fortfarande har tråden aktiv kan jag nu berätta att jag idag har gjort mitt första inköp av ett klädesplagg i funktionsmaterial 😀
Röhnisch har ju fabriksförsäljning (tror jag det
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 20:08Bullen: Det gör inget att du inte har funktionskläder inifrån och ut, för det viktigaste är ändå att du har dem närmast huden. Om jag vore du skulle jag sen ta på mig nåt som suger upp fukten bra (här är det nääästan okej med bomull, men bäst med tunn yll
Bullen: Det gör inget att du inte har funktionskläder inifrån och ut, för det viktigaste är ändå att du har dem närmast huden. Om jag vore du skulle jag sen ta på mig nåt som suger upp fukten bra (här är det nääästan okej med bomull, men bäst med tunn yll
Quote from Magnus Gelang on 3 December 2009, 22:11Hur är det med fleece? Jag har en fleecetröja som är långärmad och väldigt skön,,,,den kan jag tönka mig att springa i.
Jag vet dock inte riktigt när nästa joggingpass blir,,,kanske på söndag.
Hur är det med fleece? Jag har en fleecetröja som är långärmad och väldigt skön,,,,den kan jag tönka mig att springa i.
Jag vet dock inte riktigt när nästa joggingpass blir,,,kanske på söndag.
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 22:24Testa! Funktionströja, fleece utanpå det.. och så nåt vindtätt. Det BORDE kunna funka. *tycker absolut*
Testa! Funktionströja, fleece utanpå det.. och så nåt vindtätt. Det BORDE kunna funka. *tycker absolut*
Quote from Magnus Gelang on 3 December 2009, 22:30Fast vindtätt har jag inget heller. Men å andra sidan har vi några minusgrader nu så då ska det väl katten inte regna 🙂
Fast vindtätt har jag inget heller. Men å andra sidan har vi några minusgrader nu så då ska det väl katten inte regna 🙂
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 10:18Nåt som skyddar mot vinden tycker jag är viktigt eftersom luft som blåser igenom kläderna kyler ordentligt. Jag har ju ett R-90 ställ och det gör jobbet bra. Men prova och se hur det går.
Nåt som skyddar mot vinden tycker jag är viktigt eftersom luft som blåser igenom kläderna kyler ordentligt. Jag har ju ett R-90 ställ och det gör jobbet bra. Men prova och se hur det går.
Quote from Magnus Gelang on 4 December 2009, 11:00Ja jag mailade och frågade om det där R90-stället,,,det finns inte i gult i Örebro, men det finns tydligen på Intersport i Stockholm.
Jag skulle kunna prova ut en storlek här i Örebro och sen be min bror köpa i Stockholm kanske,,,,,,när jag får råd. Men
Ja jag mailade och frågade om det där R90-stället,,,det finns inte i gult i Örebro, men det finns tydligen på Intersport i Stockholm.
Jag skulle kunna prova ut en storlek här i Örebro och sen be min bror köpa i Stockholm kanske,,,,,,när jag får råd. Men
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 16:51Har aldrig sett ett gult R90, däremot XR. Mitt exemplar tex.
Har aldrig sett ett gult R90, däremot XR. Mitt exemplar tex.
Quote from Magnus Gelang on 4 December 2009, 17:46Vad skiljer mellan R90 och XR? Jag försökte kolla på hemsidan, men förstår mig inte riktigt på vad som är skillnaden och vad den betyder i verkligheten.
Vad skiljer mellan R90 och XR? Jag försökte kolla på hemsidan, men förstår mig inte riktigt på vad som är skillnaden och vad den betyder i verkligheten.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 17:50Inte mycket egentligen, XR har dragkedja som går hela vägen ner annars ser de rätt lika ut tycker jag (som äger en av varje). Den stora skillnaden ligger nog i nåt annat, förutom att den ena är röd och den andra blå då... 🙂
Inte mycket egentligen, XR har dragkedja som går hela vägen ner annars ser de rätt lika ut tycker jag (som äger en av varje). Den stora skillnaden ligger nog i nåt annat, förutom att den ena är röd och den andra blå då... 🙂