Quote from Magnus Gelang on 20 November 2009, 10:46Japp, tunn mössa och tunna vantar verkar bra 😀
Japp, tunn mössa och tunna vantar verkar bra 😀
Quote from Elias Engqvist on 20 November 2009, 10:47Inte bomull bara 🙂
Inte bomull bara 🙂
Quote from Magnus Gelang on 20 November 2009, 11:16Inte ens på mössa och vantar? Ok, ok jag ska kolla på sportaffären istället då 🙂
Inte ens på mössa och vantar? Ok, ok jag ska kolla på sportaffären istället då 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 14:08Problemet tycker jag är när det regnar riktigt kallt och blåser med en temp kring nollan. Då har det hänt att jag blivit så pass nedkyld att jag aldrig får upp värmen.
Vid sånt väder brukar jag köra 2 km uppvärmning med en väldigt tunn regnjacka som jag
Problemet tycker jag är när det regnar riktigt kallt och blåser med en temp kring nollan. Då har det hänt att jag blivit så pass nedkyld att jag aldrig får upp värmen.
Vid sånt väder brukar jag köra 2 km uppvärmning med en väldigt tunn regnjacka som jag
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 14:23Svetten kyler kroppen, det är själva poängen, och den kylande effekten går förlorad om man har ofunktionella material närmast kroppen som transporterar bort fukten innan den fått göra nytta.
Bomull är ett fantastiskt material som håller kvar svetten och
Svetten kyler kroppen, det är själva poängen, och den kylande effekten går förlorad om man har ofunktionella material närmast kroppen som transporterar bort fukten innan den fått göra nytta.
Bomull är ett fantastiskt material som håller kvar svetten och
Quote from Magnus Gelang on 20 November 2009, 14:49Krister: Var gör du av regnjackan då? Är den så tunn att du kan knäla ihop den i en ficka? Eller knyter du den om midjan? Eller lägger den i vägkanten och sen hämtar upp den igen?
Krister: Var gör du av regnjackan då? Är den så tunn att du kan knäla ihop den i en ficka? Eller knyter du den om midjan? Eller lägger den i vägkanten och sen hämtar upp den igen?
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 14:53Jag gör som Krister men använder en sån här billig regnponcho i plast som går att knöla ihop till ett minimum och stoppa ned i löparryggan eller klämma fast i vätskebältet.
Bild:http://www.clasohlson.se/Archive/Images/Products/Hi/346560A_X_2009-07-01_09
Jag gör som Krister men använder en sån här billig regnponcho i plast som går att knöla ihop till ett minimum och stoppa ned i löparryggan eller klämma fast i vätskebältet.
Bild:http://www.clasohlson.se/Archive/Images/Products/Hi/346560A_X_2009-07-01_09
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 14:57Jag brukar oftast värma upp på t.ex. 2,5 km slingan. Passera bilen och slänga av jackan och sen dra vidare. Nån enstaka gång har jag knutit den runt midjan (har en väldigt tunn jacka som jag kan rulla ihop så att den bara blir som en halsduk i tjocklek).
Jag brukar oftast värma upp på t.ex. 2,5 km slingan. Passera bilen och slänga av jackan och sen dra vidare. Nån enstaka gång har jag knutit den runt midjan (har en väldigt tunn jacka som jag kan rulla ihop så att den bara blir som en halsduk i tjocklek).
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 15:50Jag har en Bagheera-outlet runt hörnet. Nästan alla mina funktionskläder är alltså av det märket. Både billigt och bra har det varit så här mitt allra första löparår.
Jag har en Bagheera-outlet runt hörnet. Nästan alla mina funktionskläder är alltså av det märket. Både billigt och bra har det varit så här mitt allra första löparår.
Quote from Magnus Gelang on 20 November 2009, 15:58Ah,,,en sån där supertunn poncho har vi ju faktiskt hemma. Kan vara en bra idé om det regnar mycket och jag vill undvika vätan tills jag ska börja springa.
Ah,,,en sån där supertunn poncho har vi ju faktiskt hemma. Kan vara en bra idé om det regnar mycket och jag vill undvika vätan tills jag ska börja springa.