Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 10:07Självklart - Flexbert är ju sååå fräck!
Nej, jag har redan testat barnens västar...
Självklart - Flexbert är ju sååå fräck!
Nej, jag har redan testat barnens västar...
Quote from Anders Wallerstedt on 29 August 2008, 10:13Finns flera, jag har en Craft och en Newline, som sitter tight
se tex Craft Reflexväst
http://www.polder.se/?pid=208270
Finns flera, jag har en Craft och en Newline, som sitter tight
se tex Craft Reflexväst
http://www.polder.se/?pid=208270
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:52Om TRIMTEX vill sponsra ett svennesvetto med sin "sykkel kolleksjon" går det bra. Pm?
Om TRIMTEX vill sponsra ett svennesvetto med sin "sykkel kolleksjon" går det bra. Pm?
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:56Svennesvetto?
Määttä måste vara Finnesvetto.
Svennesvetto?
Määttä måste vara Finnesvetto.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 18:29TRIMTEX TRIMTEX TRIMTEX TRIMTEX TRIMTEX TRIMTEX
TRIMTEX TRIMTEX TRIMTEX TRIMTEX TRIMTEX TRIMTEX
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 18:31Ganska många TRIMTEX här med
Ganska många TRIMTEX här med
Quote from Fredrik Närenfors on 29 August 2008, 19:51Vad är Trimtex för nånting?
Vad är Trimtex för nånting?
Quote from ellen olsson on 29 August 2008, 22:26Fr.o.m. 1/10 så är det lag på att bära reflexväst vid cykling i mörker i Frankrike. Lagen är en anpassning till ett EU-direktiv så det lär bli lag här också...
Fr.o.m. 1/10 så är det lag på att bära reflexväst vid cykling i mörker i Frankrike. Lagen är en anpassning till ett EU-direktiv så det lär bli lag här också...
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 10:19EU-direktiv kan ge relativtt stor frihet att utforma de interna reglerna, så det är väl knappast så att man kan utgå från att det blir lag i Sverige.
Eftersom jag inte hört talas om det tidigare är jag lite nyfiken.
Vet någon vilket direktiv det är? Är d
EU-direktiv kan ge relativtt stor frihet att utforma de interna reglerna, så det är väl knappast så att man kan utgå från att det blir lag i Sverige.
Eftersom jag inte hört talas om det tidigare är jag lite nyfiken.
Vet någon vilket direktiv det är? Är d
Quote from ellen olsson on 30 August 2008, 10:35Jag hade visst läst lite slarvigt häromdagen. Lagen är inte baserad på något EU-direktiv men de har inspirerats av EU-direktivet om reflexväst i bilen och har därför valt att införa en sådan lag på samma gång som man anpassar sig till EU-direktivet.
FFCT
Jag hade visst läst lite slarvigt häromdagen. Lagen är inte baserad på något EU-direktiv men de har inspirerats av EU-direktivet om reflexväst i bilen och har därför valt att införa en sådan lag på samma gång som man anpassar sig till EU-direktivet.
FFCT