Quote from Elias Engqvist on 28 August 2008, 21:33Kanske fått lite kontakt via LIF?
Kanske fått lite kontakt via LIF?
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 21:39Håller med dig till viss del David.
Om man dock jämför med exvis Grahns korta byxor för 1200 spänn och tittar på sömmar, elasticitet och pads så är det "likadana plagg" och jackor och tröjor som motsvarar TRIMTEX plagg hittar du bland märkeskläder och då
Håller med dig till viss del David.
Om man dock jämför med exvis Grahns korta byxor för 1200 spänn och tittar på sömmar, elasticitet och pads så är det "likadana plagg" och jackor och tröjor som motsvarar TRIMTEX plagg hittar du bland märkeskläder och då
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 21:52Jag har kört med Endurabrallor på vintern. De kostar 1100 och har hållt under sex vinterträningar. Nu är de slitna i arschlet och fungerar fortfarande..
Santini Bib har jag kört med i fem sex år och de slits av tvättningen på benen.
Vinterjackor går att
Jag har kört med Endurabrallor på vintern. De kostar 1100 och har hållt under sex vinterträningar. Nu är de slitna i arschlet och fungerar fortfarande..
Santini Bib har jag kört med i fem sex år och de slits av tvättningen på benen.
Vinterjackor går att
Quote from Jan Lundquist on 28 August 2008, 22:05Det första plagget jag tittade på på den norska sajten var slut 🙁
Det första plagget jag tittade på på den norska sajten var slut 🙁
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 09:01Lars lyckades få in TRIMTEX hela 7 ggr, imponerande!
Lars lyckades få in TRIMTEX hela 7 ggr, imponerande!
Quote from Anders Wallerstedt on 29 August 2008, 09:04Jag räknade till nio Trimtex.....
Jag räknade till nio Trimtex.....
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 09:05+två i sidanvisningarna.
+två i sidanvisningarna.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 09:19😀
😀
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 09:57Jag gillar inte heller reflexväst, men det är bara för att de är så fladdriga. Säkerhetsmässigt är det suveränt, så idag kompenserar jag med att ha ljuset på redan innan det börjar skymma.
Någon som har tips på en riktigt tight reflexväst á la vanlig cyk
Jag gillar inte heller reflexväst, men det är bara för att de är så fladdriga. Säkerhetsmässigt är det suveränt, så idag kompenserar jag med att ha ljuset på redan innan det börjar skymma.
Någon som har tips på en riktigt tight reflexväst á la vanlig cyk
Quote from Jan Lundquist on 29 August 2008, 09:59En väst i barnstorlek kanske? Det är nog tillräckligt med neon och reflexer på den för att du ska synas i mörkret.
BILD:http://www.momenta.se/Bilder/barn_med_vastar.jpg
En väst i barnstorlek kanske? Det är nog tillräckligt med neon och reflexer på den för att du ska synas i mörkret.
BILD:http://www.momenta.se/Bilder/barn_med_vastar.jpg