Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:24Bättre att ha flaskställ på ramen.
Samtidigt riskerar man inte att tappa flaskor som andra kör på.
Bättre att ha flaskställ på ramen.
Samtidigt riskerar man inte att tappa flaskor som andra kör på.
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:27Ja, att ha dem på ramen är ju att föredra men när vi körde VR som snabbast så ville vi inte stanna så då hade vi två flaskor på ramen, två på sadeln och 2l energidryck i vätskesystem på ryggen.
Om man sedan kör långturer och vet att man kan stanna och f
Ja, att ha dem på ramen är ju att föredra men när vi körde VR som snabbast så ville vi inte stanna så då hade vi två flaskor på ramen, två på sadeln och 2l energidryck i vätskesystem på ryggen.
Om man sedan kör långturer och vet att man kan stanna och f
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:29Jag har cykeltröjor med fickor.
Jag har cykeltröjor med fickor.
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:31Ja, jag vet att några brukar ta en tredje flaska i fickan istället... det verkar funka, men så gör inte jag för jag har med mig för mycket skit (kamera mm).
Ja, jag vet att några brukar ta en tredje flaska i fickan istället... det verkar funka, men så gör inte jag för jag har med mig för mycket skit (kamera mm).
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:33Du har inte kört i Vargflocken?
Har du tid att köra och fotografera så har du säkert tid att stanna och fylla på vatten.
Du har inte kört i Vargflocken?
Har du tid att köra och fotografera så har du säkert tid att stanna och fylla på vatten.
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:47"Och sorry Linus, jag skulle aldrig ta på mig en reflexväst."
Det är helt ok. Jag antar att jag har så hög självkänsla att jag tycker att det är viktigare att minska risken att inte bli påkörd än att se lite coolare ut. 🙂
"Och sorry Linus, jag skulle aldrig ta på mig en reflexväst."
Det är helt ok. Jag antar att jag har så hög självkänsla att jag tycker att det är viktigare att minska risken att inte bli påkörd än att se lite coolare ut. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:48Visst David, bara man vet var det finns vattenhål. 🙂
Visst David, bara man vet var det finns vattenhål. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:50Alla bensinmackar har rinnande vatten.
Alla bensinmackar har rinnande vatten.
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 21:18TRIMTEX - TRIMTEX - TRIMTEX
www.trimtex.noVad du än väljer för klädesplagg och vilket märke du än kör med så är mitt tips att du kör med funktionskläder! 😀
Superunderställ eller Coolmax och på detta vind- och vattenavvisande prylar, sen är det bara att
TRIMTEX - TRIMTEX - TRIMTEX
http://www.trimtex.no
Vad du än väljer för klädesplagg och vilket märke du än kör med så är mitt tips att du kör med funktionskläder! 😀
Superunderställ eller Coolmax och på detta vind- och vattenavvisande prylar, sen är det bara att
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 21:28Trimtex verkar inte vara så billiga.
Trimtex verkar inte vara så billiga.