Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKlädsel i värmen
You need to log in to create posts and topics.

Är det bara jag som inbillar mig eller är inte många tjejer väldigt varmt klädda nu i värmen? Jag har tänkt på det tidigare och idag så spanade jag på övriga löpares kläder.

Dagens statistiska underlag blev dock väldigt klent. Själv sprang jag i endast s

Jag vet inte om det är just tjejer. På Kungsholmen runt i lördags så tyckte jag att plågorna verkade ganska jämnt fördelade mellan könen. Förvånansvärt många sprang i långa tights och långärmade tröjor trots att det var närmare 20 grader i skuggan.

Med ett statistiskt underlag på dig själv + en kille + en tjej tycker jag inte det är lämpligt att dra några slutsatser överhuvudtaget... Bygg på underlaget och återkom. Själv kan jag bidra med uppgiften att jag själv också endast hade korta shorts, skor

Hade jag haft ett statistiskt underlag hade jag gjort ett konstaterande T-N och inte ställt det som en fråga. 😉 Jag ska fortsätta spanandet och räkna ordentligt.

På Kungsholmen runt i lördag tyckte jag att alla andra hade mörka och ofta långärmat- bent på sig. Men sen såg jag bilderna och såg att de flesta i ljusa/färgglada kläder sprang långt fram.
Mackan, det kanske beror på vad man "vågar" visa upp, blek sladd

Jag ska ge mig till tåls Camilla. 🙂

Jag tycker att folk överlag verkar klä sig väldigt varmt när dom ska ut och träna...

Jag lovar att jag ska ta på mig mitt springlinne denna vecka, men jag tänker inte säga vilka runda jag ska ta (H)

😀

På gårdagens långpass i gassande sol sprang jag i det enda som är möjligt för mig i sån väderlek - korta tights och sport-bh.

Jag bryr mig inte om att jag f n är blek. Det matchar ansiktsfärgen så bra. 😉

Men visst, jag kan hålla med Marcus. Jag ser sä

Kanske vi inte vågar lita riktigt på värmen än? 😉
Nä, jag vet inte, men själv tillhörde jag den kategorin idag; kortärmad tröja och knälånga tights när det hade räckt med linne och kortare tights!