Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:00Den diskussionen fördes på Lidingö, av huttrande ultralöpare med gåshud och för dåvarande temperatur på tok för lite kläder 🙂
Alla verkade hoppas att det verkligen skulle bli varmare frammåt dagen - tänk om det hade blivit mulet och hällregn? 🙂
Den diskussionen fördes på Lidingö, av huttrande ultralöpare med gåshud och för dåvarande temperatur på tok för lite kläder 🙂
Alla verkade hoppas att det verkligen skulle bli varmare frammåt dagen - tänk om det hade blivit mulet och hällregn? 🙂
Quote from Lotta Lindström on 9 May 2011, 22:02Dom kanske springer så fort att dom måste klä på sig för att inte frysa i fartvinden. (H)
Dom kanske springer så fort att dom måste klä på sig för att inte frysa i fartvinden. (H)
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:03Annica - Alla hoppades inte på varmare väder... Jag tyckte det var perfekt väder på Lidingö första timmarna, medan det blev på tok för varmt vid 12. Jag föredrar 5-12 grader att springa i och det får gärna regna lite!
Annica - Alla hoppades inte på varmare väder... Jag tyckte det var perfekt väder på Lidingö första timmarna, medan det blev på tok för varmt vid 12. Jag föredrar 5-12 grader att springa i och det får gärna regna lite!
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:08Magnus: Ja det var många jackor och tröjor runt midjorna på Kungsholmen Runt och jag sprang om flera löpare som stånkade med fullt överdragsställ på sig.
Långa tights hade de flesta i de bakre startgrupperna. Det kan iofs bero på fåfänga. Jag fick t.ex.
Magnus: Ja det var många jackor och tröjor runt midjorna på Kungsholmen Runt och jag sprang om flera löpare som stånkade med fullt överdragsställ på sig.
Långa tights hade de flesta i de bakre startgrupperna. Det kan iofs bero på fåfänga. Jag fick t.ex.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:18Så här års ser benen ut som out of boundspinnar. Mina är vita och kantiga. så jag förstår inte de som bryr sig. 😀
Så här års ser benen ut som out of boundspinnar. Mina är vita och kantiga. så jag förstår inte de som bryr sig. 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:19Men det kanske är bättre för ens medlöpare om man är lite blek och så... Då minskar risken för att man ska bli distraherad (om man har en sån dag då menar jag)...
Men det kanske är bättre för ens medlöpare om man är lite blek och så... Då minskar risken för att man ska bli distraherad (om man har en sån dag då menar jag)...
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:21Man kan bli distraherad om man blir bländad av allt det vita. 😉
Man kan bli distraherad om man blir bländad av allt det vita. 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:25Man får väl ta med sig ett par solbrillor att springa i då! 😉
Man får väl ta med sig ett par solbrillor att springa i då! 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:54Henrik, då var du nog den tysta minoriteten 🙂
Henrik, då var du nog den tysta minoriteten 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 07:38Rent generellt klär jag på mig "ordentligt" mycket kläder om jag skall ut och springa ett bekvämt på vintern eller våren för att inte kyla kroppen och huvudet.
Nu denna vår har jag klätt mig extra för att få igång värmetåligheten lite igen efter vintern,
Rent generellt klär jag på mig "ordentligt" mycket kläder om jag skall ut och springa ett bekvämt på vintern eller våren för att inte kyla kroppen och huvudet.
Nu denna vår har jag klätt mig extra för att få igång värmetåligheten lite igen efter vintern,