Quote from Guest on 9 May 2011, 19:45Är det bara jag som inbillar mig eller är inte många tjejer väldigt varmt klädda nu i värmen? Jag har tänkt på det tidigare och idag så spanade jag på övriga löpares kläder.
Dagens statistiska underlag blev dock väldigt klent. Själv sprang jag i endast s
Är det bara jag som inbillar mig eller är inte många tjejer väldigt varmt klädda nu i värmen? Jag har tänkt på det tidigare och idag så spanade jag på övriga löpares kläder.
Dagens statistiska underlag blev dock väldigt klent. Själv sprang jag i endast s
Quote from Susan Hartley on 9 May 2011, 19:55Jag vet inte om det är just tjejer. På Kungsholmen runt i lördags så tyckte jag att plågorna verkade ganska jämnt fördelade mellan könen. Förvånansvärt många sprang i långa tights och långärmade tröjor trots att det var närmare 20 grader i skuggan.
Jag vet inte om det är just tjejer. På Kungsholmen runt i lördags så tyckte jag att plågorna verkade ganska jämnt fördelade mellan könen. Förvånansvärt många sprang i långa tights och långärmade tröjor trots att det var närmare 20 grader i skuggan.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 19:55Med ett statistiskt underlag på dig själv + en kille + en tjej tycker jag inte det är lämpligt att dra några slutsatser överhuvudtaget... Bygg på underlaget och återkom. Själv kan jag bidra med uppgiften att jag själv också endast hade korta shorts, skor
Med ett statistiskt underlag på dig själv + en kille + en tjej tycker jag inte det är lämpligt att dra några slutsatser överhuvudtaget... Bygg på underlaget och återkom. Själv kan jag bidra med uppgiften att jag själv också endast hade korta shorts, skor
Quote from Jonny Persson on 9 May 2011, 20:00Hade jag haft ett statistiskt underlag hade jag gjort ett konstaterande T-N och inte ställt det som en fråga. 😉 Jag ska fortsätta spanandet och räkna ordentligt.
Hade jag haft ett statistiskt underlag hade jag gjort ett konstaterande T-N och inte ställt det som en fråga. 😉 Jag ska fortsätta spanandet och räkna ordentligt.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 20:00På Kungsholmen runt i lördag tyckte jag att alla andra hade mörka och ofta långärmat- bent på sig. Men sen såg jag bilderna och såg att de flesta i ljusa/färgglada kläder sprang långt fram.
Mackan, det kanske beror på vad man "vågar" visa upp, blek sladd
På Kungsholmen runt i lördag tyckte jag att alla andra hade mörka och ofta långärmat- bent på sig. Men sen såg jag bilderna och såg att de flesta i ljusa/färgglada kläder sprang långt fram.
Mackan, det kanske beror på vad man "vågar" visa upp, blek sladd
Quote from Jonny Persson on 9 May 2011, 20:06Jag ska ge mig till tåls Camilla. 🙂
Jag ska ge mig till tåls Camilla. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 20:08Jag tycker att folk överlag verkar klä sig väldigt varmt när dom ska ut och träna...
Jag tycker att folk överlag verkar klä sig väldigt varmt när dom ska ut och träna...
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 20:09Jag lovar att jag ska ta på mig mitt springlinne denna vecka, men jag tänker inte säga vilka runda jag ska ta (H)
😀
Jag lovar att jag ska ta på mig mitt springlinne denna vecka, men jag tänker inte säga vilka runda jag ska ta (H)
😀
Quote from Catharina Brattlin on 9 May 2011, 20:10På gårdagens långpass i gassande sol sprang jag i det enda som är möjligt för mig i sån väderlek - korta tights och sport-bh.
Jag bryr mig inte om att jag f n är blek. Det matchar ansiktsfärgen så bra. 😉
Men visst, jag kan hålla med Marcus. Jag ser sä
På gårdagens långpass i gassande sol sprang jag i det enda som är möjligt för mig i sån väderlek - korta tights och sport-bh.
Jag bryr mig inte om att jag f n är blek. Det matchar ansiktsfärgen så bra. 😉
Men visst, jag kan hålla med Marcus. Jag ser sä
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 20:11Kanske vi inte vågar lita riktigt på värmen än? 😉
Nä, jag vet inte, men själv tillhörde jag den kategorin idag; kortärmad tröja och knälånga tights när det hade räckt med linne och kortare tights!
Kanske vi inte vågar lita riktigt på värmen än? 😉
Nä, jag vet inte, men själv tillhörde jag den kategorin idag; kortärmad tröja och knälånga tights när det hade räckt med linne och kortare tights!