Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKlädsel i värmen
You need to log in to create posts and topics.

Ytterligare lite OT:

Har dom senaste dagarna mött flera under min cykelpendling som promenerar i långa tights och täckjacka, gärna med tillhörande trendiga solglasögon (tokstora och fula).

Jag är generellt väldigt för tights men kan tycka att kombinatio

Apropå det med långärmat och långbenat. Kanske några som tänker att det minskar risken för hudcancer? Har ju stått en del i tidningarna nu. Att det t.ex. skördar mer offer än i trafiken.

Jag har nyligen rockat loss på wiggle och fick hem mina kläder igår. Bla en sådan här: bild:wiggle.co.uk/images/adidas-V39311-ps-zoom.jpg

Och JO, det är korta shorts under - annars går det ju inte att springa i dom tycker jag.

Betr linne kör jag gärna

Men det var fult med röda skosnören!

Inte skorna heller - det var kjolen jag köpte. 🙂

"Jag kom att tänka på TBE risken nu när våren och värmen kommit och fästingarna vaknat"

Befinner du dig i riskområden så vaccinera dig. Det tar ju ett tag innan vaccineringen uppnår full effekt så skall du vaccinera dig så är det hög tid att göra det nu.

Jag springer också i kortärmat eller linne. Har inget behov av att låta andra se mitt daller runt magen.

Men gärna sport-BH på stranden eller när det går lugnare till.

Så där ja, mitt bidrag till lättare klädsel blev under dagens joggingtur. Och jag måste säga att det var SÅ skönt 😉

Korta tights som slutar strax ovanför knäet, samt ett löparlinne eller t-shirt beroende på värme och hur soligt det är!

Gassande solsken så är ju linne att föredra så man får lite mer färg, alternativt med bar överkropp!

Har inga löparshorts, kanske ka

Har precis investerat i ett par shorts för den varma säsongen.