Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 14:29Hej!
När jag skulle åka ÖS fick jag mycket bra tips av (bland annat dig Anders) och nu hoppas jag på samma sak.
Jag tänkte åka i min skaljacka från Tierra (http://www.naturkompaniet.se/product/product.aspx?id=98664), det kanske inte är världens bästa cy
Hej!
När jag skulle åka ÖS fick jag mycket bra tips av (bland annat dig Anders) och nu hoppas jag på samma sak.
Jag tänkte åka i min skaljacka från Tierra (http://www.naturkompaniet.se/product/product.aspx?id=98664), det kanske inte är världens bästa cy
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 14:48Jag fick tipset att använda diskhandskar om det regnar av en fd tävlingscyklist. Med all sannolikhet inte ok enligt stilpolisen men hellre det än en Siljan runt upplevelse igen med stelfrusna händer.
Jag fick tipset att använda diskhandskar om det regnar av en fd tävlingscyklist. Med all sannolikhet inte ok enligt stilpolisen men hellre det än en Siljan runt upplevelse igen med stelfrusna händer.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 15:07Sikla?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Pengar_i_Harry_Potter
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 15:39Skulle inte välja en jacka som är så lös, alldeles för mycket vindfång. Tycker det är fel prio att tänka på att vara torr, det är bara lagom värme som betyder nåt. Skit i att du blir blöt, håll dig lagom varm för att inte lida av blötan, tappa inte fart p
Skulle inte välja en jacka som är så lös, alldeles för mycket vindfång. Tycker det är fel prio att tänka på att vara torr, det är bara lagom värme som betyder nåt. Skit i att du blir blöt, håll dig lagom varm för att inte lida av blötan, tappa inte fart p
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 08:24Oj vad stilpolisen hade haft mkt att göra på VR 🙂
Oj vad stilpolisen hade haft mkt att göra på VR 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 09:10Jag kan tipsa om att det kan vara fukt i luften o tarmsystemet.
Jag kan tipsa om att det kan vara fukt i luften o tarmsystemet.
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 09:23Just nu har jag lite dåligt samvete för att jag lurade av Fredrik jackan innan start, den hade nog behövts i regnet. Dessutom hade han fått med sig ett av mina skoöverdrag och det gick inte på hans skor så tårna lär vara kylslagna.
Just nu har jag lite dåligt samvete för att jag lurade av Fredrik jackan innan start, den hade nog behövts i regnet. Dessutom hade han fått med sig ett av mina skoöverdrag och det gick inte på hans skor så tårna lär vara kylslagna.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 02:23Tack gode mig för byte i plastpåse i Hjo!
Tack gode mig för byte i plastpåse i Hjo!
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 09:03Jaf va perfekt klädd för min egen del. Hade förutom korta taights, cykeltröja, arm och benvärmare samt en tunnn vindjacka.
Blev dyngsur direkt men inte kall. Hade på mig vindjackan till Hjo och då hade jag torkat, förutom skorna där det plaskade fint, m
Jaf va perfekt klädd för min egen del. Hade förutom korta taights, cykeltröja, arm och benvärmare samt en tunnn vindjacka.
Blev dyngsur direkt men inte kall. Hade på mig vindjackan till Hjo och då hade jag torkat, förutom skorna där det plaskade fint, m
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 08:49Det blev kortärmad undertröja, yllestrumpor, kortärmad cykeltröja, lösa ärmar och ben, skoöverdrag och långa handskar samt tight vind/regnjacka. Funkade bra och kände mig enbart frusen en liten kort stund. Hade även med mig korta handskar i plastpåse för
Det blev kortärmad undertröja, yllestrumpor, kortärmad cykeltröja, lösa ärmar och ben, skoöverdrag och långa handskar samt tight vind/regnjacka. Funkade bra och kände mig enbart frusen en liten kort stund. Hade även med mig korta handskar i plastpåse för