Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKlädtips mottages
You need to log in to create posts and topics.

David/Johan: Intressant! Jag tycker nämligen helt tvärtom! Herrars kläder och skor är så mycket snyggare. Mer praktiska och man slipper fula, grälla färger och för hög andel VITT (= fuuuuult OCH opraktiskt!).

Ska vi byta? Ska vi byta färger? Ska vi byta

Håller med Jessie. Jag upplever att i stort sett alla damkläder är rosa, en färg jag inte gillar. Sen kan herrkläderna ha helt underbara färger som är i min smak.

Herrkläder är oftast typ 4 nyanser i svart.
Och kanske med nån liten färgremsa på, om man har tur.

Inte de jag har sett, turkost, härligt gröna, gula, oranga färger som inte finns motsvarande på damsidan.

Nästan alla mina grejer är svarta. Blir ett problem när man skall byta om i dåligt upplysta rum, man öppnar väskan och allt är bara svart. Ser inte vad som är mössa och kalsonger, vantar eller strumpor, jacka eller tights!

För att inte tala om när man river i familjens packning och det finns svarta mojänger för tre fyra personer i storlekar som iaf delvis överlappar ... Jag älskar rosa damgrejer som min man och jag inte tar fel på vems som är vems.

+1 på Magnus. Jag fick med med hustruns svarta baddräkt i st f träningströjan en gång.

Det måste sett ganska roligt ut! 😉

Varför vill man ha alla träningskläder i svart?

Om man vill ha tighta tröjor som samtidig är färgglada så kan jag rekommendera cylkeltröjor. De funkar utmärkt att springa i och så har de praktiska fickor på ryggen. De finns i rosa även i herrstorlekar. Se bara till att alltid använda kritvita långskaft