Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 08:14David/Johan: Intressant! Jag tycker nämligen helt tvärtom! Herrars kläder och skor är så mycket snyggare. Mer praktiska och man slipper fula, grälla färger och för hög andel VITT (= fuuuuult OCH opraktiskt!).
Ska vi byta? Ska vi byta färger? Ska vi byta
David/Johan: Intressant! Jag tycker nämligen helt tvärtom! Herrars kläder och skor är så mycket snyggare. Mer praktiska och man slipper fula, grälla färger och för hög andel VITT (= fuuuuult OCH opraktiskt!).
Ska vi byta? Ska vi byta färger? Ska vi byta
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 08:22Håller med Jessie. Jag upplever att i stort sett alla damkläder är rosa, en färg jag inte gillar. Sen kan herrkläderna ha helt underbara färger som är i min smak.
Håller med Jessie. Jag upplever att i stort sett alla damkläder är rosa, en färg jag inte gillar. Sen kan herrkläderna ha helt underbara färger som är i min smak.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 12:54Herrkläder är oftast typ 4 nyanser i svart.
Och kanske med nån liten färgremsa på, om man har tur.
Herrkläder är oftast typ 4 nyanser i svart.
Och kanske med nån liten färgremsa på, om man har tur.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 12:56Inte de jag har sett, turkost, härligt gröna, gula, oranga färger som inte finns motsvarande på damsidan.
Inte de jag har sett, turkost, härligt gröna, gula, oranga färger som inte finns motsvarande på damsidan.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 13:07Nästan alla mina grejer är svarta. Blir ett problem när man skall byta om i dåligt upplysta rum, man öppnar väskan och allt är bara svart. Ser inte vad som är mössa och kalsonger, vantar eller strumpor, jacka eller tights!
Nästan alla mina grejer är svarta. Blir ett problem när man skall byta om i dåligt upplysta rum, man öppnar väskan och allt är bara svart. Ser inte vad som är mössa och kalsonger, vantar eller strumpor, jacka eller tights!
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 13:16För att inte tala om när man river i familjens packning och det finns svarta mojänger för tre fyra personer i storlekar som iaf delvis överlappar ... Jag älskar rosa damgrejer som min man och jag inte tar fel på vems som är vems.
För att inte tala om när man river i familjens packning och det finns svarta mojänger för tre fyra personer i storlekar som iaf delvis överlappar ... Jag älskar rosa damgrejer som min man och jag inte tar fel på vems som är vems.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 14:08+1 på Magnus. Jag fick med med hustruns svarta baddräkt i st f träningströjan en gång.
+1 på Magnus. Jag fick med med hustruns svarta baddräkt i st f träningströjan en gång.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 14:19Det måste sett ganska roligt ut! 😉
Det måste sett ganska roligt ut! 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 14:20Varför vill man ha alla träningskläder i svart?
Varför vill man ha alla träningskläder i svart?
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 14:21Om man vill ha tighta tröjor som samtidig är färgglada så kan jag rekommendera cylkeltröjor. De funkar utmärkt att springa i och så har de praktiska fickor på ryggen. De finns i rosa även i herrstorlekar. Se bara till att alltid använda kritvita långskaft
Om man vill ha tighta tröjor som samtidig är färgglada så kan jag rekommendera cylkeltröjor. De funkar utmärkt att springa i och så har de praktiska fickor på ryggen. De finns i rosa även i herrstorlekar. Se bara till att alltid använda kritvita långskaft