Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 22:42Vansbro bröstsim 51 min
Vansbro crawl 54 min
Järnmannen crawl 1:36
Vansbro bröstsim 51 min
Vansbro crawl 54 min
Järnmannen crawl 1:36
Quote from Elias Engqvist on 17 August 2011, 22:43Vansbro: Bröstsim 0:56
Edit: Vansbro: Frisim 1:04
Kalmar: Frisim 1:41Men jag är relativt mycket bättre på bröst än frisim
Vansbro: Bröstsim 0:56
Edit: Vansbro: Frisim 1:04
Kalmar: Frisim 1:41
Men jag är relativt mycket bättre på bröst än frisim
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 00:00Vansbro (frisim): 53 minuter
Kalmar (frisim): 1 timme 31 minuter
Vansbro (frisim): 53 minuter
Kalmar (frisim): 1 timme 31 minuter
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 07:26Vansbro 0:58
Kalmar 1:32
Vansbro 0:58
Kalmar 1:32
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 08:02Vansbro 52
Kalmar 1:23Vansbro var lättsimmat förra året, och då hade jag tränat mer simning än inför Kalmar. Måste tänka mer på helheten i Kalmar också, Vansbro är det bara kötta på
Vansbro 52
Kalmar 1:23
Vansbro var lättsimmat förra året, och då hade jag tränat mer simning än inför Kalmar. Måste tänka mer på helheten i Kalmar också, Vansbro är det bara kötta på
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 17:49Bortsett från Fredrik (som måste ha simtränat lite mellan VS och Kalmar) så kan man alltså, utifrån era resultat, räkna upp sin VS-tid med 60-70% för att få sin planerade simtid i Kalmar.
En höst ovetenskaplig slutsats men det räcker för mig. Har inte d
Bortsett från Fredrik (som måste ha simtränat lite mellan VS och Kalmar) så kan man alltså, utifrån era resultat, räkna upp sin VS-tid med 60-70% för att få sin planerade simtid i Kalmar.
En höst ovetenskaplig slutsats men det räcker för mig. Har inte d
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 21:49Sebastian:
Stämmer bra det. Jag kunde inte frisimma när jag simmade Vansbro. Det blev en blandning av bröst och ryggsim, till råga på allt i en våtdräkt med långa ben och utan armar. Jag flöt som en kork och fick inget fäste i vattnet.
Till Kalmar hade ja
Sebastian:
Stämmer bra det. Jag kunde inte frisimma när jag simmade Vansbro. Det blev en blandning av bröst och ryggsim, till råga på allt i en våtdräkt med långa ben och utan armar. Jag flöt som en kork och fick inget fäste i vattnet.
Till Kalmar hade ja
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 22:00Imponerande Fredrik!
Imponerande Fredrik!
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 13:23Vad skönt att höra, jag blev lite avskräckt av grafen då jag trodde att det var 7 månader bara... Jag begär inte att någon ska sätta sig vid excel igen, men det vore faktiskt intressant att se jan-juli då träningsmängden torde ha ökat successivt?
Vad skönt att höra, jag blev lite avskräckt av grafen då jag trodde att det var 7 månader bara... Jag begär inte att någon ska sätta sig vid excel igen, men det vore faktiskt intressant att se jan-juli då träningsmängden torde ha ökat successivt?
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 13:31@Patrik:
Gå in i Blåbärsgruppen:
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2559
och kolla själv. Jag ställde in kalendern på senaste 365 dagarna och fick sen trixa mig in i allas träning och kopiera siffrorna.
Gör samma sak med inställningen 201
@Patrik:
Gå in i Blåbärsgruppen:
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2559
och kolla själv. Jag ställde in kalendern på senaste 365 dagarna och fick sen trixa mig in i allas träning och kopiera siffrorna.
Gör samma sak med inställningen 201