Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 14:06Tack - ska se om jag får en stund över 😉
Tack - ska se om jag får en stund över 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 17:03Jag lyckas bara få fram 30 dagars topplista, jag kanske har missat något.
Jag lyckas bara få fram 30 dagars topplista, jag kanske har missat något.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 18:15Sim 4 km på 1:40 min
Cykel 18 mil på 6 timmar
Maran på 5 timmarDet är inte så jobbigt som det låter om du tränat bra...då kan du njuta dig igenom distansen.
Bestäm dig nu och anmäl dig till 2012 års tävling.
Hälsningar
Roger
Sim 4 km på 1:40 min
Cykel 18 mil på 6 timmar
Maran på 5 timmar
Det är inte så jobbigt som det låter om du tränat bra...då kan du njuta dig igenom distansen.
Bestäm dig nu och anmäl dig till 2012 års tävling.
Hälsningar
Roger
Quote from j sollerman on 20 August 2011, 10:22Vansbro 51
Kalmar 1.16
Vansbro 51
Kalmar 1.16
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 16:40Alex:
Precis. Du måste klicka dig in på varje profil och kolla kalendern.
Alex:
Precis. Du måste klicka dig in på varje profil och kolla kalendern.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 21:24jag har en liten fundering ang ryggsim som nämndes tidigare....
Får man ryggsimma i triathlon?
Flera har sagt att man inte får det, medan några har sagt att man får.. Har inte hittat några regler om att det inte skulle vara tillåtet...
jag har en liten fundering ang ryggsim som nämndes tidigare....
Får man ryggsimma i triathlon?
Flera har sagt att man inte får det, medan några har sagt att man får.. Har inte hittat några regler om att det inte skulle vara tillåtet...
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 21:39Enligt tävlingsreglerna (moment 2.3) är frisim stipulerat, dvs. gäller valfritt simsätt, vilken som av de fyra simsätten.
Ed. Förtydligande. Moment 2.3 under avdelning "C. Tävlingsregler" i Svenska Triathlonförbundets tävlingsregler.
Enligt tävlingsreglerna (moment 2.3) är frisim stipulerat, dvs. gäller valfritt simsätt, vilken som av de fyra simsätten.
Ed. Förtydligande. Moment 2.3 under avdelning "C. Tävlingsregler" i Svenska Triathlonförbundets tävlingsregler.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 13:26Svårt att säga vilka tider du behöver göra på de olika momenten för sig. Det är (precis som du skriver) en helt annat sak att göra dem i följd. Inför min första IM (2010) fokuserade jag mest på cyklingen och löpningen. Simningen är i sammanhanget det som
Svårt att säga vilka tider du behöver göra på de olika momenten för sig. Det är (precis som du skriver) en helt annat sak att göra dem i följd. Inför min första IM (2010) fokuserade jag mest på cyklingen och löpningen. Simningen är i sammanhanget det som
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 18:41Jag simmade ryggsim på sprinten i år. Hade problem med astman i vågorna, och det är ju som sagt lättare att få luft med ansiktet uppåt...
Lite svårt att navigera blir det ju, men jag försökte hålla samma riktning som bakomvarande simmare och det fungerad
Jag simmade ryggsim på sprinten i år. Hade problem med astman i vågorna, och det är ju som sagt lättare att få luft med ansiktet uppåt...
Lite svårt att navigera blir det ju, men jag försökte hålla samma riktning som bakomvarande simmare och det fungerad