Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKnä
You need to log in to create posts and topics.

Bra där Daniel rönnqvist . Att gå till en naprapat är toppen bra. de är otroligt duktiga. Min kille Oskar samarbetar med mattias på naprapatlabbet.se. Så alla som behöver hjälp med knä eller har andra problem såsom axel rygg eller nack problem gå då til

He he.

Ja, det blir lite reklambetonat ibland men jag har erfarenhet av sjukgymnaster, kiropraktorer och naprapater men bara Mattias har hjälpt mig.

Det jag tycker är ett problem är att det florerar ett hundratal olika "huskurer" mot diverse krämpor som

Jag fick en tid till idag..fast till en i området där jag bor 🙂
Han är säkert duktig oxå,då han jobbat med idrotts skador innan..
Skulle ha anmält till Gbg varvet, som en sporre att träna..men jag vet inte om det är att tänka på..så nu deppar jag..Har hå

En TEJP..på rätt ställe..inte ont mera 🙂
lite vila till,o sedan ut igen..:)
fast jag väntar nog på is fria vägar nu..får bli lite innomhus träning på löparbandet istället...:D

Ja inomhus på löpbandet funkar alltid. men det är ju så mycket skönare att springe utomhus. Hur gick det hos naprapaten då, kunde han sin sak, eller var det bara massa snack?. Hoppas att det blev bättre i alla fall, och att du kan springa normalt.

Hur b

Jo.om jag inte slarvar m tejpen..så är jag smärtfri..den stabiliserar upp knäet.Knäet var bra annars.Kanske beror det på att ena benet är lite kortare, Då kan det stämma med att det bara är ena knäet som jg får ont i..Jag varvar träningen..intervall i vår

Låter bra det där My. Det är både bra och skönt att kunna variera sin löp träning, då vänjer sig inte kroppen heller. Kör du med puls klocka?

Hoppas verkligen att ditt knä hänger med nu. så att du kan springa gbg, varvet!

Sprang vinterutmaningen igår och känner nu av något lite ansträngt på utsidan av ena knät. Inget när jag är stilla/sitter, men även vid gång känner jag av det litegrann..bara gått en dag, och jag hoppas att det går över snabbt, men att tejpa knät "mot" de

Prova att kyla knäet rejält i 5-10 min direkt efter varje pass, kan hjälpa lite. Tejp låter intressant, jag vill oxå veta mera!