Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 11:36Jag har haft problem med knäna framför allt förra året men även i år. Det verkar inte spela någon roll vad jag gör eller så har jag gjort fel båda åren - nämligen gått ut för hårt för tidigt.
Jag tror på att bygga upp musklerna successivt genom att start
Jag har haft problem med knäna framför allt förra året men även i år. Det verkar inte spela någon roll vad jag gör eller så har jag gjort fel båda åren - nämligen gått ut för hårt för tidigt.
Jag tror på att bygga upp musklerna successivt genom att start
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 11:49Det går bra att fincykla på en CX under vintern. Det är då grunden läggs till en hög lägstanivå och en intrimmad kropp.
Det är inte alltid njutfullt men det ger oanade resultat i förhållande till pseudocykling.
Det går bra att fincykla på en CX under vintern. Det är då grunden läggs till en hög lägstanivå och en intrimmad kropp.
Det är inte alltid njutfullt men det ger oanade resultat i förhållande till pseudocykling.
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 17:36Styrkan byggs upp under sen höst och vinterträning. Men som sagt en del läser träningstips som f-n läser bibeln.
Styrkan byggs upp under sen höst och vinterträning. Men som sagt en del läser träningstips som f-n läser bibeln.