Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 10:27Jag har gjort enormt mycket för att hjälpa mitt strulande vänsterknä och har kört lugnt och kortare pass i en månad nu.
Detta är vad jag har byggt upp för att hjälpa mitt knä och som fortfarande är aktuellt:
- Knävärmare som stabiliserar
- Professionel
Jag har gjort enormt mycket för att hjälpa mitt strulande vänsterknä och har kört lugnt och kortare pass i en månad nu.
Detta är vad jag har byggt upp för att hjälpa mitt knä och som fortfarande är aktuellt:
- Knävärmare som stabiliserar
- Professionel
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 11:06Varför kör du på tyngre växlar när du inte klarar det?
Varför kör du på tyngre växlar när du inte klarar det?
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 11:35Jag kör inte på tyngre växlar, jag kör på väldigt lätta växlar och hög kadens 🙂
Vad jag menar med att jag kör lite tyngre är att jag kör med högre snitthastighet, pressar lite mer i uppförsbackar mm.
Jag vill inte cykla 22 km/h i snitt när jag är god f
Jag kör inte på tyngre växlar, jag kör på väldigt lätta växlar och hög kadens 🙂
Vad jag menar med att jag kör lite tyngre är att jag kör med högre snitthastighet, pressar lite mer i uppförsbackar mm.
Jag vill inte cykla 22 km/h i snitt när jag är god f
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:42Jag tror jag kommit så långt nu så att jag lägger ner cyklingen ett tag. Har fortfarande en Vätternrunda och sommaren att tänka på så får försöka sysselsätta mig med andra träningsformer i några veckor.
Här är förutsättningarna:
- Troligtvis har jag en
Jag tror jag kommit så långt nu så att jag lägger ner cyklingen ett tag. Har fortfarande en Vätternrunda och sommaren att tänka på så får försöka sysselsätta mig med andra träningsformer i några veckor.
Här är förutsättningarna:
- Troligtvis har jag en
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 23:16Jeg ville fåt min lekare til og rekomandere en skanning el. rønken.
Minisken kan være skadet av annen trening på et tidligre tidspunkt.
Jeg ville fåt min lekare til og rekomandere en skanning el. rønken.
Minisken kan være skadet av annen trening på et tidligre tidspunkt.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 06:14Bättre att du simmar.
Bättre att du simmar.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 01:47jag fick också problem med insida knä när jag cyklade vättern förra året. fortsatte cykla resterande 220km trots smärta... (jag vet.... dumt dumt)
Har sen dess haft problem med smärta som brett ut sig till insida lår samt baksida lår.... vila, strechning
jag fick också problem med insida knä när jag cyklade vättern förra året. fortsatte cykla resterande 220km trots smärta... (jag vet.... dumt dumt)
Har sen dess haft problem med smärta som brett ut sig till insida lår samt baksida lår.... vila, strechning
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 13:09Jag fortsätter på den här diskussionen eftersom frågorna till viss del är relaterade till tidigare diskussion.
Jag håller på med triahtlongrenarna. Jag har fått problem med baksida knä. Jag har även känt av vaderna stundvis. När jag cyklar gör det inte o
Jag fortsätter på den här diskussionen eftersom frågorna till viss del är relaterade till tidigare diskussion.
Jag håller på med triahtlongrenarna. Jag har fått problem med baksida knä. Jag har även känt av vaderna stundvis. När jag cyklar gör det inte o
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 14:02Du verkar ha väldigt lite cykelträning och det kan tyvärr ställa till det när du kör ett par timmar.
Försök återgå till din "ursprungliga" sittställning som du har haft tidigare.
Aldrig ändra inställning under säsong om man inte vet exakt vad man ändrar
Du verkar ha väldigt lite cykelträning och det kan tyvärr ställa till det när du kör ett par timmar.
Försök återgå till din "ursprungliga" sittställning som du har haft tidigare.
Aldrig ändra inställning under säsong om man inte vet exakt vad man ändrar
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 18:39Fint att den här tråden återupplivades! Ska definitvt prova tipsen kring hemmagjorda knävärmare.
När det gäller hemmabyggd kadensmätare låter det som en utmärkt idé, men vilken hulstorlek man ska ställa in är väl beroende av vevarmarnas längd?
Bör väl va
Fint att den här tråden återupplivades! Ska definitvt prova tipsen kring hemmagjorda knävärmare.
När det gäller hemmabyggd kadensmätare låter det som en utmärkt idé, men vilken hulstorlek man ska ställa in är väl beroende av vevarmarnas längd?
Bör väl va