Quote from Linnea Persson on 25 August 2007, 12:02Jag har också problem med ett knä, det låser sig i vissa lägen (oftast om jag sitter med benen i kors eller så, vilket jag aldrig gör numera), min husläkare sa också att det antagligen var menisken men att det antagligen i mitt fall var en för liten skada
Jag har också problem med ett knä, det låser sig i vissa lägen (oftast om jag sitter med benen i kors eller så, vilket jag aldrig gör numera), min husläkare sa också att det antagligen var menisken men att det antagligen i mitt fall var en för liten skada
Quote from Pernilla Liljegren on 25 August 2007, 14:25MENISKSKADA!!!!!! Sök ortoped, precis som redan sagts.
MENISKSKADA!!!!!! Sök ortoped, precis som redan sagts.
Quote from Funbeat user on 25 August 2007, 14:45Förutom tidigare förslag på meniskskada så kan en annan diagnos vara en liten ledmus (fri kropp av brosk).
http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3461
Förutom tidigare förslag på meniskskada så kan en annan diagnos vara en liten ledmus (fri kropp av brosk).
Quote from Galderma Fritidsförening on 25 August 2007, 17:27den där klickande känslan känner jag igen
kanske skulle fråga min sjukgymnast om han tänkt på det där 😉
den där klickande känslan känner jag igen
kanske skulle fråga min sjukgymnast om han tänkt på det där 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 09:08Hej alla!
Tack för allt engagemang! Jag ringde till en ortoped nu i morse, beskrev problemet, och frågade vad jag skulle göra.
Han sa att jag inte skulle vara så akut orolig över meniskskada eftersom det är vanligare att man överbelastat knäskålen och
Hej alla!
Tack för allt engagemang! Jag ringde till en ortoped nu i morse, beskrev problemet, och frågade vad jag skulle göra.
Han sa att jag inte skulle vara så akut orolig över meniskskada eftersom det är vanligare att man överbelastat knäskålen och
Quote from Galderma Fritidsförening on 27 August 2007, 19:37Hoppas det ordnar sig för dig! 🙂
Hoppas det ordnar sig för dig! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 09:14För alla er som visat ett så varmt engagemang så kan jag ju säga att jag vilat från löpningen i två veckor nu, och att det blivit avsevärt bättre! Jag ska simträna nu i en månad till, för säkerhets skull, innan jag försiktigt återupptar löpningen (med sta
För alla er som visat ett så varmt engagemang så kan jag ju säga att jag vilat från löpningen i två veckor nu, och att det blivit avsevärt bättre! Jag ska simträna nu i en månad till, för säkerhets skull, innan jag försiktigt återupptar löpningen (med sta