Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Oskar.
Läst igenom din länk till Runners World angående knä"protes".

1. Vad är en knäprotes? Jag har titan i mitt högra knä, då jag har noll brosk kvar så 2 ytor skavde emot varandra bildande kanaler. När då en nerv kom i kläm då hade jag mer ont än vanl

Peter bor mycket riktigt i Åkersberga och tävlar för Jalles TC... Hans språkkunskaper står dock utanför min medvetandehorisont.

Tråkiga besked det där K-G...
Hoppas att det löser sig så att du åtminstingen kan klara maran under fyra samt i ultraväg både 24H + 48h samt naturligtvis 10D....samma vecka..?!
Nu hoppas jag på det bästa samt det var djävligt länge sedan vi syntes å fick

Tråkigt

Jag vet inget om knäprotser men om Michael Sandler fixar det så ska väl du göra det =)

Kör så det ryker!!

Barfota som Michael.
Som urgammal barfotalöpare från och till genom åren så köpte jag ju detta med att bli bättre tack vare barfota.

Jag har försökt nu sedan förra våren.
Måste tyvärr konstatera att mina specifika knän har blivit sämre nu när jag varit b

Själv är jag inte fotfetischist -- skit i vad killen har på fötterna eller ej -- han har hittat något som fungerar för honom och det är det viktiga.

Jag hittade ju att ju längre och långsammare jag rörde mig desto bättre blev mina knän. Tänk så många det finns som varnar för mängd. Har jag aldrig förstått.

Hade jag följt expertråden hade jag garanterat ej varit lika nöjd i dag.

Oavsett vad de ger mi

Hördu KG, om du tillåter lite galghumor: Sågar de av benet är ju dina problem lösta! Finns många som springer med benproteser, och fort också. Kolla paralympics!
Skämt åsido, hoppas naturligtvis att du får en fullt fungerande ny knäled. Det är väl det so

Träffade Amy som det hänvisas till ovanför på VM 24H i Frankrike förra året.
Jäklar i mig vad häftigt.
Skitmysig, skitglad tjej.

Trist K-G. Hoppas det blir bra.
Men har jag uppfattat dig rätt så springer du vidare - annars lär du gå eller krypa!